New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 99K
Tror den er slut, desværre.
Arhh hold nu, han har en skadet hulfodsscene, ifølge meldingerne da de troede at den var ved at være ovre. Røvballerne som var dem der tidligere gav problemer, er et overstået problem. Men en skadet hulfodsscene er enormt vanskelig at give en prognose på, det han være hurtigt overstået, som med Mikkel Duelund, eller det kan trække ud, som det tilsyneladende er tilfældet med Mølgaard. Men han kommer igen, det er der ingen tvivl om, der er ingen der er blevet fodboldinvalide af en skadet hulfordsscene.

Problemet er at så har han jo nærmest været ude i lige så lang tid som Kevin Yakob, og så tager det tid at komme i form igen, så det kan godt være han ikke er aktuel i AGF lige foreløbig, men han skal nu nok komme tilbage.

Arhh hold nu, han har en skadet hulfodsscene, ifølge meldingerne da de troede at den var ved at være ovre. Røvballerne som var dem der tidligere gav problemer, er et overstået problem. Men en skadet hulfodsscene er enormt vanskelig at give en prognose på, det han være hurtigt overstået, som med Mikkel Duelund, eller det kan trække ud, som det tilsyneladende er tilfældet med Mølgaard. Men han kommer igen, det er der ingen tvivl om, der er ingen der er blevet fodboldinvalide af en skadet hulfordsscene.

Problemet er at så har han jo nærmest været ude i lige så lang tid som Kevin Yakob, og så tager det tid at komme i form igen, så det kan godt være han ikke er aktuel i AGF lige foreløbig, men han skal nu nok komme tilbage.
Det lyder plausibelt!
Min frygt i forhold til Moelgaard er at hans spillestil med duelller og fysisk kraever en hoej grad af kampform, jeg synes vi saa i foraaret(eller hvornaar han spillede sidst) at han ofte lige kom et splitsekund for sent i duellerne og at det ofte saa voldsomt ud.
men fingrene krydses!!

Det lyder plausibelt!
Min frygt i forhold til Moelgaard er at hans spillestil med duelller og fysisk kraever en hoej grad af kampform, jeg synes vi saa i foraaret(eller hvornaar han spillede sidst) at han ofte lige kom et splitsekund for sent i duellerne og at det ofte saa voldsomt ud.
men fingrene krydses!!
Ja jeg tror også det kommer til at tage lang tid før den gamle Mølgaard er tilbage, men hans karriere er ikke ovre.

Jeg faldt lige over en video med Adam Daghim og Jacob Andersen som spiller lidt bold. Det ligner godt nok at Jacob er kommet sig fuldstændig ovenpå sin skade, spændende hvornår han begynder at blive udtaget igen. Træner han ikke næsten på 100% også?

Nej. Andersen træner stadig alene med fysisk træner men mere med bold. Der er p.t. ikke fremskridt med Mølgaard, hvilket også sås tydeligt under fredagens jubel. Her var Tingager og Solbakken langt mere i hopla.

Tingager tvivlsom mod FCM.

At Solbakken er i spil til kampen onsdag er godt nyt. Det vil give os lidt flere rotationsmuligheder på helt centrale pladser OG dermed øge chancerne for, at vi kan stille stærkest muligt i Herning (Jeg håber da i øvrigt at trænerstab og spillertrup er bedre end mig, til at holde fokus på næste kamp - hold da kæft, hvor har jeg den bare som en indskudt sætning lige nu).

At TingAir meldes tvivlsom til kampen i Herning kan lige så godt være røgslør. Hvis jeg var Tulle ville jeg være meget interesseret i, om vi stiller med eller uden TingAir, og jo længere vi kan få dem til at gå og håbe på hans fravær, jo flere promiller vinder vi i det mentale spil (nej sgu da ikke procenter - så tæt er vi ikke på dem i niveau, derfor er promillerne også så vigtige...).

"Slag på hoften"..nu er jeg ikke belæst mediciner - jeg ved faktisk ikke særlig meget når vi kommer ud over brug af plaster, neoprenbind eller tryllestøv - men vi er enige om, at "slag på often" er typisk en invaliderende skade i Århus, ik'å?

Er der udbudt spil på, hvem der eventuelt kommer først tilbage af Persson, Håland, Møllen eller Tingen, ved I?

Back