New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 401
  • Views Views: Views 23K
Oddset Pokalen 2025/2026
Det kan godt blive en kamp, der kommer til at minde om Fredericia-kampen. Altså hvor vi belejrer deres banehalvdel og skal spille meget hurtigt på kanten af deres felt.

Måske med 'Silkeborg' fra start og Yakob på midtbanen. Og så prøve at lukke kampen indenfor den første halve time. Selvom det selvfølgelig kan blive meget mere bøvlet end som så.

Wow, jeg glæder mig til pokalbold igen!

Ja. Spørgsmålet er så om, man har lyst til at lade Polle, Tingager og Mortensen spille 2 x 90 min på kunstgræs så tæt på hinanden
Måske man heller ikke skal gøre kunst farligere end som så. Jeg talte med en sportslæge for nylig der sagde, at der faktuelt ikke kommer flere skader på kunst end græs (men der er forskel på typerne af skader). Jeg har selv spillet mimre-fodbold de sidste 5-6 år på kunst to gange ugentligt - stort set uden skader. Og min spillestil kan karakteriseres som high-risk-no-reward.
Noget andet er, at det burde forbydes i ligaen af sportslige årsager.

Måske man heller ikke skal gøre kunst farligere end som så. Jeg talte med en sportslæge for nylig der sagde, at der faktuelt ikke kommer flere skader på kunst end græs (men der er forskel på typerne af skader). Jeg har selv spillet mimre-fodbold de sidste 5-6 år på kunst to gange ugentligt - stort set uden skader. Og min spillestil kan karakteriseres som high-risk-no-reward.
Nej. Det er forskellen på rykke fra det ene til det andet der er problemet. Specielt fra græs til kunstgræs.

Jeg kan ikke huske om det er Poulsen eller Tingager, men en af dem får problemer med hoften pga af det

Jeg er også blevet mest vant til at spille på kunst, og så bliver det lige pludseligt et større chok for benene at spille på en knastør græsbane. Jeg gætter på, at det ikke så meget er underlaget i sig selv, men *skift* i underlaget der giver problemer.

Det vil fx sige, at FCN-spillere ikke er mere udsatte for skader, men at andre klubber har større risiko, når de kommer til Farum, for det er anderledes, end hvad de er vant til.

Kampen ser ud til at blive spillet onsdag d. 24 september kl 15 på Hillerød Stadion, så vi undgår en tur på kunstgræs.

View attachment 5291
Der er desværre også kunst på Hillerød stadion.

Spørgsmålet er også om den kan spilles meget senere på dagen, når Hillerød gerne vil spille den i hjembyen.
Og det kan man jo godt forstå de vil.

Nu har vi længe været sure over store klubber, der køber hjemmebanefordelen.
Det er dejligt de ikke kan det mere, men det kan altså også betyde nogle meget tidlige kampe hos de små klubber, der ikke har et ordentligt lysanlæg.

Spørgsmålet er også om den kan spilles meget senere på dagen, når Hillerød gerne vil spille den i hjembyen.
Og det kan man jo godt forstå de vil.

Nu har vi længe været sure over store klubber, der køber hjemmebanefordelen.
Det er dejligt de ikke kan det mere, men det kan altså også betyde nogle meget tidlige kampe hos de små klubber, der ikke har et ordentligt lysanlæg.
God pointe. Og med potentiel forlænget spilletid og straffe, skal der jo være lys til små tre timer.

Latest posts

Back