New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 174K
Victor Nelsson hentes hjem til FCN.

Penistransfer for dem og de ligner et godt bud på mestrene i denne sæson.

Ja det er altså også en vild handel. FCK må sidde lidt med en lang næse, når de er endt med en Asger Sørensen i stedet.

Vores forsvar blegner godt nok i forhold til pt. Vi må håbe nogle af dem vi har vokser med opgaven.

• Like
Reactions: fsc
Så kommer der lige et bud på en spillersang, som kreativt set, er fuldt på højde med Emmery og Bageri…

“Callum kærlighed
Callum liiiii hva du vil
Åååå der findes ingen ord
Ingen ord der lii slår til
Så Callum lige hva du vil”

Altså, tror ikke den slår igennem, men fuck jeg ku se det for mig som en direkte lussing til Silkehår 😅

Guld Glen mener ikke at det er forstærkninger der løser problemerne i AGF, det er kontinuitet, man har brug for at kunne stille samme startopstilling i flere kampe, og så mener han også at det er nødvendigt at arbejde med dødboldene (ikke en fed melding på dage hvor vi møder dødboldsfabrikken).

Guld Glen mener ikke at det er forstærkninger der løser problemerne i AGF, det er kontinuitet, man har brug for at kunne stille samme startopstilling i flere kampe, og så mener han også at det er nødvendigt at arbejde med dødboldene (ikke en fed melding på dage hvor vi møder dødboldsfabrikken).

Men det er jo rart at eksperter og trænere ser det samme som os herinde. Forsvaret skal have kontinuitet og relationer, og så skal vi være bedre til at sparke hjørne og tage imod.

Last edited:
"Jeg står inde for, at når vi henter nogen, så er det ikke for at behage andre eller at pisse i bukserne. Nej, så er det fordi, vi har en idé om, at det er noget, der kan hjælpe os.
- Vi har også brugt tid på at udeleje spillere, der tidligere er hentet på den konto, siger AGF's fodbolddirektør med henvisning til Youssouph Badji og Richmond Gyamfi."

Meget skøn kommentar.

"Jeg står inde for, at når vi henter nogen, så er det ikke for at behage andre eller at pisse i bukserne. Nej, så er det fordi, vi har en idé om, at det er noget, der kan hjælpe os.
- Vi har også brugt tid på at udeleje spillere, der tidligere er hentet på den konto, siger AGF's fodbolddirektør med henvisning til Youssouph Badji og Richmond Gyamfi."

Meget skøn kommentar.

Det er jo en helt vild kommentar for en pæn mand som CV! Det er ekstremt sjældent, at nogen i AGF nu om stunder sparker bagud eller kritiserer andre for deres arbejde. Jeg synes egentlig ikke, at det står specielt godt til ham.

Det er jo en helt vild kommentar for en pæn mand som CV! Det er ekstremt sjældent, at nogen i AGF nu om stunder sparker bagud eller kritiserer andre for deres arbejde. Jeg synes egentlig ikke, at det står specielt godt til ham.

Et eller andet sted kan man jo godt forstå, at han er træt af, at en stor del af vinduet skulle bruges på at slippe af med det niveau af dødvægt, der virkede til at være hevet ind i ren panik.

Tror egentlig det var ret pædagogisk eller illustrativt for at journalisterne forstår hvad der snakkes om. Men du har da ret i, at det peger fingre af nogen andre.

Vildt nok at vi er kommet dertil allerede…

At vi ikke rykker ned? Eller at artiklen bliver skrevet? Jeg synes begge dele er naturlige. Krisehistorierne skal selvfølgelig skrives, og selvfølgelig svarer AGF, at de ikke rykker ned.

Så meget vildere er det ikke i min bog.

At vi ikke rykker ned? Eller at artiklen bliver skrevet? Jeg synes begge dele er naturlige. Krisehistorierne skal selvfølgelig skrives, og selvfølgelig svarer AGF, at de ikke rykker ned.

Så meget vildere er det ikke i min bog.
Haha. Nej det havde været syret hvis CV svarede “tænk, jeg tror faktisk også at vi rykker ned..”

Selvfølgelig skal CV melde ud at han er sikker på at truppen er stærk nok til at holde nedrykning på sikker afstand..

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back