Hvis det her er rigtigt, med det lukkede vindue, så er jeg ingenlunde imponeret.
Hvor mange af jer, der forklarede at værdien ligger i de sidste dage, er skuffede, og hvem er tilfreds?
Jeg gider ikke noget 'hvem sagde hvad', det er en åben diskussion og alle tager fejl undervejs. Jeg har sikkert haft for store forventninger til, dels hvad man kunne få tidligt, og dels hvad AGF var villige til at betale for en angriber og åbenbart også til at CV rent faktisk ville levere på den angriber han har skyldt siden vinterpausen 24/25 (hvor man konstaterede at Badji var ikke-ringe som makker til PM, men ringe som eneangriber).
Jeg var frustreret over man mistede sportsligt i ventetiden, men anede ikke man risikerede SÅ meget, før forsvaret begyndte på xG-limboen.
Jeg har et lille håb om CV leger 'chicken' med nogen nu - hvis ChatGPT har ret, må det være Troels Bech. Så er spørgsmålet om CV kommer til at blikke to minutter i tolv, hvis ikke Troels gør. Men CV er heller ikke nogen Bullshitekvilibrist.
Hvis AGF ikke har råd til en angriber, må man leje en. Og jeg kan ikke forene det med de udmeldinger der var efter mesterskabet - mon ikke de herrer Nielsen og Fournais sidder og tænker, at 'den klarer CV da strygende'?