New posts

Forslag Ignorere citater fra ignoreret bruger

• Thread starter Thread starter meatypug
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 24
  • Views Views: Views 1K
Forslag Ignorere citater fra ignoreret bruger

meatypug

Well-known member
Lidt kringlet overskrift, det beklager jeg.

Jeg har sat en bruger på ignore. Vedkommende er meget aktivt og trækker ofte reaktioner ud af andre brugere. Det betyder at jeg ofte skal scrolle ned over det ene indlæg efter det andet, hvor der står "show ignored content", og nej jeg er jo ikke interesseret i at show ignored content. Jeg har forsøgt at udøve en form for omvendt selvcensur med ignore knappen, så jeg er faktisk heller ikke interesseret i at læse andres svar på de ting, jeg helt bevidst ikke læser. Jeg er først intereeset, når der ikke længere citeres noget fra en ignoreret bruger.

Altså: hvis jeg sætter A på ignore, og B citerer A, så vil jeg gerne at det pågældende indlæg også bliver ignoreret, så det ikke fylder i mit feed. Men hvis C citerer B uden at tage A's citat med, så vil jeg gerne se det.

Giver det mening?

Hvis det havde været en "reel venlig opfordring", havde du smidt den i en privat besked. Troen på at man kan korrekse andre voksne mennesker offentligt foran andre, fordi de ikke taler/skriver med det ordvalg, som man gerne vil have de skal bruge, er bare dårlig stil og et forsøg at hævde sit eget standpunkt uden reelle argumenter. Det er ret nedladende.

Så ja, udtrykket "selvbestaltede meta-lords" står jeg ved.

Jeg undskylder og tager de til mig..

Det var reelt bare en opfordring til at være tydelig i det skrevne sprog, fordi det så let misforståes.

Jeg forsøger at ignorere mig selv, da halvdelen af mine posts er konfrontatoriske og den anden halvdel useriøse.
Men det er der åbenbart ikke funktionalitet til herinde, hvilket er for dåååårligt.
homer simpson night GIF

Latest posts

Back