New posts

Den seneste tid...

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 0
  • Views Views: Views 157
Status
Not open for further replies.
Den seneste tid...
Hej alle,

Jeg plejer normalt at skrive "Kære alle", men jeg må indrømme at ikke er ret mange der har været specielt kærlige herinde på det seneste.

I opfører jeg ikke som voksne mennesker. I opfører jer som en flok pattebørn, der lige er blevet lukket ud i en mudderpøl og hvor alle bare skal svines til uden årsag.

Den her kommentar fra en relativt ny bruger rammer spot on:
jeg er nok lidt overrasket over alt det ævl og kævl i transfertråden de sidste dage. Hvis der virkeligt er en eller to brugere, som er et problem, så er der godt nok også mange andre, som bidrager til at sænke niveauet, fordi de absolut skal kommentere.

Det stopper nu. Det er helt i orden at være uenig... For fanden, det SKAL man være på et debatforum, ellers er der ingen debat. Men det er sgu ikke i orden at gå efter manden i stedet for efter bolden. Vi vil have rene tacklinger herinde. De svinske tacklinger hører til på bold.dk eller diverse andre steder.

Jeg sætter nu en deadline. Dem der gerne vil bidrage til debatten på en sober, saglig og ordentlig måde - herunder at behandle andre som man gerne selv vil behandles, kan blive - dem der ikke vil det, de kan gå ind og få slettet deres egen bruger inden søndag aften kl. 23:59.

Det kan man gøre ved at klikke på sit brugernavn oppe til højre og derefter vælge "Delete Account". Efter 7 dage er kontoen slettet permanent. Hvis man vælger at blive og stadig er latterlig og barnlig, så bliver man ekspederet ud af forum, og ja - det er udelukkende mig der bestemmer hvem der i så fald skal ud.

Jeg vil hellere have 100 ordentlige (og det er ikke nødvendigvis dem med lange indlæg) debattører, end 300 barnlige debattører.
Hvis der er indlæg man ikke gider se, så scroller man videre. Hvis der er indlæg der overskrider ens grænser, så anmelder man dem.

Nu kender I min holdning, og I er meget velkomne til at udfordre den - men lunten er blevet markant kortere end den har været tidligere. Den kan godt blive lang igen, men det er helt op til Jer om den skal det.

Tag jer sammen!

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back