New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 438K
Nyheder om andre klubber
Det er påfaldende så svært det er for Fredericias direktør at svare på ret enkle spørgsmål. Fredericia burde jo ellers ikke have nogle problemer. De har købt en god spiller billigt og solgt han igen billigt, men dog med fortjeneste. Men Stig Pedersen skal selvfølgelig passe på med ikke at få det til at lyde som en de facto ulovlig lejeaftale.
Jeg har meget svært ved at læse de svar som andet end en de facto indrømmelse og forsøget på at tale udenom som udtryk for at han er helt klar over at aftalen handlede om at omgå reglerne.

Og ja, jeg kan jo også kun sige det samme som allerede før fik mig til at konkludere at det måtte hænge sådan sammen: FCM har en lang historik med den slags og også åbenlyst omkring udlejningsreglerne med Mafra. Mafra rykkede ned og så var der behov for at lave en proforma-handel med Fredericia. Der plejer vist kun at komme en stramning af reglerne når FCM omgår dem, så hvis de aldrig bliver straffet for noget kan de jo lige så godt blive ved. På et tidspunkt skulle man dog også tro at klassens frække dreng bare vil blive opfattet som klassens utilpassede ballademager der snyder med lektierne.

Jeg har meget svært ved at læse de svar som andet end en de facto indrømmelse og forsøget på at tale udenom som udtryk for at han er helt klar over at aftalen handlede om at omgå reglerne.

Og ja, jeg kan jo også kun sige det samme som allerede før fik mig til at konkludere at det måtte hænge sådan sammen: FCM har en lang historik med den slags og også åbenlyst omkring udlejningsreglerne med Mafra. Mafra rykkede ned og så var der behov for at lave en proforma-handel med Fredericia. Der plejer vist kun at komme en stramning af reglerne når FCM omgår dem, så hvis de aldrig bliver straffet for noget kan de jo lige så godt blive ved. På et tidspunkt skulle man dog også tro at klassens frække dreng bare vil blive opfattet som klassens utilpassede ballademager der snyder med lektierne.
Det her citat stinker i hvert fald:

- Men så spillede han jo ikke i hele efteråret, og så opstod muligheden i vinterens vindue. Vi kunne jo ikke leje ham, fordi vi allerede havde tre lejespillere fra Midtjylland, så den eneste mulighed, der var… dels har det overhovedet ikke ligget i kortene, at det var en spiller, vi skulle leje.

Jeg tænkte at de lige akkurat nåede at få taget billedet inden han kom i gang, men du fandt så et af dem der blev taget lidt senere kan jeg se ;)

I øvrigt er det interessant at både Brøndby og FC København mangler en strategi lige nu, og man på direktionsgange er begyndt at sige “hvad gør AGF”. Det gør de to klubber i en sådan grad, så de også er begyndt at hente vores spillere, (FCK har gjort det længe, men nu gør Brøndby det også). Var det ikke den kinesiske krigsfilosof Konfutse der sagde “Den der træder i andres fodspor kommer aldrig foran”?

I øvrigt er det interessant at både Brøndby og FC København mangler en strategi lige nu, og man på direktionsgange er begyndt at sige “hvad gør AGF”.
Der tales i hvert fald meget i FCK om at de skal have hentet flere danske spillere og have mere kontinuitet. Det tror jeg at de har lært af os. At FCM har brugt store midler på NK og Billing er nok heller ikke tilfældigt.

Jeg tænkte at de lige akkurat nåede at få taget billedet inden han kom i gang, men du fandt så et af dem der blev taget lidt senere kan jeg se ;)

I øvrigt er det interessant at både Brøndby og FC København mangler en strategi lige nu, og man på direktionsgange er begyndt at sige “hvad gør AGF”. Det gør de to klubber i en sådan grad, så de også er begyndt at hente vores spillere, (FCK har gjort det længe, men nu gør Brøndby det også). Var det ikke den kinesiske krigsfilosof Konfutse der sagde “Den der træder i andres fodspor kommer aldrig foran”?

Lidt overaskende at redaktøren simpelthen vedkender sig at være stor Brøndby fan

Det er skjult mellem linjerne, men han er mig bekendt ikke chef eller redaktør for noget som helst fodboldrelevant. Det er som at bede Rasmus Tantholdt eller Niels Kvale forholde sig til AGF
Ja hvis Rasmus Tantholdt havde været chefredaktør, det er lidt vildt at chefredaktøren er erklæret Brøndby fan - det må da alt andet lige betyde at nogle potentielle læsere fravælger dem, det lyder ikke som den bedste forretningsstrategi i en presset branche.

Det er måske rigtigt at det er en usædvanligt ærlig og direkte vedkendelse, men man skal vel ikke læse ret meget fra Brøndby Tidende for at vide hvem redaktionen holder med.
Klart
Der har altid været en BIF bias
Egentlig kan jeg godt lide ærligheden
Men jeg studsede bare lige over det i en landsdækkende sportsavis
Hvis han ikke arbejder på sports redaktionen er det jo en anden sag

Klart
Der har altid været en BIF bias
Egentlig kan jeg godt lide ærligheden
Men jeg studsede bare lige over det i en landsdækkende sportsavis
Hvis han ikke arbejder på sports redaktionen er det jo en anden sag
Jeg bryder mig af alle mulige grunde ikke om B.T., men jeg har også altid betragtet dem som en københavnsk lokalavis - det giver bare så meget volumen at de dukker op andre steder også. Som københavnsk lokalavis er det fint nok med noget aversion mod AGF, men problemet med at erklære sig for meget som Brøndby-sympatisører ville selvfølgelig være ift FCK. Jeg vil også tro at deres fokus er mindst lige så meget på FCK som Brøndby. Men ja, det er heller ikke en i sportsredaktionen der udtaler sig her og faktisk ser det ud til at han er en barselsvikar og han er vel blevet spurgt netop fordi han er Brøndby-fan.

B.T.s sportsredaktion ledes af sportschef Søren Hanghøj Kristensen og sportsredaktør Morten Crone Sejersbøl

He he Brøndby har udgivet en pressemeddelelse om hvordan deres nye ledergruppe ser ud. Umiddelbart er alle spillere i truppen blevet en del af ledergruppen, selv 18 årige Ambæk, og Patrick Mortensen er ny leder. Så alle er glade, måske lige bortset fra Daniel Wass som har fået frataget anførerbindet og nu er “Klub Kaptajn” i stedet, jeg opgav at læse alle de fortrinligheder der var forbundet med den degradering, men det er tilsyneladende noget med altid at sørge for at der er varm kaffe på kaffemaskinen, og at tøjet bliver vaske separat i gul og blå.

https://campo.dk/2026/04/22/live-campo-update/

He he Brøndby har udgivet en pressemeddelelse om hvordan deres nye ledergruppe ser ud. Umiddelbart er alle spillere i truppen blevet en del af ledergruppen, selv 18 årige Ambæk, og Patrick Mortensen er ny leder. Så alle er glade, måske lige bortset fra Daniel Wass som har fået frataget anførerbindet og nu er “Klub Kaptajn” i stedet, jeg opgav at læse alle de fortrinligheder der var forbundet med den degradering, men det er tilsyneladende noget med altid at sørge for at der er varm kaffe på kaffemaskinen, og at tøjet bliver vaske separat i gul og blå.

Man kan aldrig få for mange kokke og køkkenchefer!

Og Paddy har scoret på straffe i dagens trænningskamp

Det må være en fejl det stadig ligger på hjemmesiden. Det er mange år siden Morten Crone var på BT-sporten.
Det var vist AI der svarede, men når man tjekker linkene er det jo til BT.dk så det virkede korrekt, men kan så være sider i systemet de har glemt at fjerne.

Her nævnes Lasse Vøge som sportsredaktør, men det kan også være forældet når nu der slet ikke nævnes en sportsredaktør under Kontakt 🤷‍♂️

Latest posts

Back