Transfervindue Sommer 2026
Jeg synes ikke der er noget specielt kontroversielt i det i forhold til, hvad folk snakker om her.Med til diskussionen om hvad vi mangler og hvor mange der skal tilføres, så bør man måske have Sportdirektørens ord i baghovedet.
Jeg tror ikke altid strategien flugter med ønskerne fra fansiden
View attachment 7451
Bemærk han siger endnu flere minutter til talenterne end i sidste sæson. Det vil glæde mig hvis vi når derhen men det har jeg vist redegjort løbende for i statistik trådene for de sidste sæsoner - er stadig overbevist om det er vejen frem på den lange bane.
Lige her har strategien formentlig indflydelse på hvem og hvor mange vi henter udefra. Det kan være CV/JP lader højre CB være som den er og giver talenterne chancen for at bevise sig.
View attachment 7454
De fleste herinde vil gerne have en 9’er og en højre stopper. CV har forsøgt at forlænge med en 9’er og to stoppere. Rutinerede typer alle tre i øvrigt. Så her er de fleste fans vel lidt mere konservative end Sportsdirektøren selv.
Bare fordi der er en god spiller på en plads, betyder det jo ikke pladsen er lukket ned. Se blot på Emmery, hvor Links vel var bedste mand sidste sæson. Det betyder derimod at man bringer de unge spillere, når de er klar og mod modstand de kan matche.
Dermed ikke sagt, at vi ikke holde 9’eren eller stopperen åben til en fra U19.