Jeg forstår ikke hvorfor du prøver at undskylde kahls manglende indgriben fordi Hansen har lavet en endnu større fejl. Det er da ligegyldigt hvad der er sket ti minutter tidligere.
I dag smed vi et sikkert mesterskab ved to kæmpe brølere. Nu ved vi ikke, hvordan det ender.
Vi er som regel det bedste hold. Nu kunne det være dejligt, hvis vi også blev effektive og fik lidt held med os i de næste kampe.
KSDH.
Jeg tror sgu aldrig jeg kommer over Hansens fejl
Det et følelser lige nu
Jeg kan sagtens leve med at tabe til et dygtigere hold
Men at tabe sådan her det gør virkelig ondt
Han har øvet sig i at bokse i så mange år at det er automat reaktionen fra ham. Men det koster os ekstremt efterhånden. Prøv at se hvordan Elias griber alt i feltet. Der er ingen sammenligning mellem de to målmænd. Lysårs forskel
Han har øvet sig i at bokse i så mange år at det er automat reaktionen fra ham. Men det koster os ekstremt efterhånden. Prøv at se hvordan Elias griber alt i feltet. Der er ingen sammenligning mellem de to målmænd. Lysårs forskel
Synes jeg nu ikke, men tydelig se gerne vil lukke ham ned. Men mod FCN synes jeg han var fremragende som 6’er. Den spiller han nok torsdag. Nu hvor Polle mente han skulle trække et gult, og ikke være der for sine holdkammerater på torsdag
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.