New posts

Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 69
  • Views Views: Views 3K
Added to Calendar: 02-09-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    41
  • This poll will close: .
Hedenstad
Rössler - Callø - Kahl
Carsten - Knudsen - JJ - Emmery
Bech - Arnstad
Bogere

Vi er nødt til at prøve at få lidt stabilitet ind i relationerne - særligt i bagkæden
Det kunne meget vel være opstillingen - men kunne godt tvivl på om Rössler, Callø, Kahl, Knudsen kan spille igen med så få dage imellem.

Solbakken gær det godt, men måske ikke det bedste match til FCMs fysisk stærke hold.

En mulighed kunne være at starte med Serra - han scorede mod Randers og kommer også med lidt luftstyrke mod FCMs høje spillere.

Jeg er spændt på, hvordan vi griber kampen an. Kontra med Emmery, Bogere osv. mod deres tunge backs virker oplagt.
Men så skal vi have en plan for hvad vi gør, hvis de bare giver os bolden :)

FCMs taktik er jo helt sikkert noget med fysik og dødbolde.
Mads Bæh gik skadet ud i weekenden og skulle skannes, så lidt spændende hvad de stiller op med

Så slipper vi da for ham i morgen.

Altså han er da god, men synes slet ikke hans niveau passer på det beløb...

Vild handel.
FCM tjener lige der hvad der svarer til en CL-deltagelse.

De havnede i den heldige situation, at Palace missede et andet transfermål, og derfor blev desperate.

Nej, det er da et helt vanvittigt beløb. Bevares, han er da god, men jeg har ham nok knap og nap på min liste over de 10 bedste spillere i ligaen.

Det er mekanismerne, når der er en PL-klub, der bliver desperat i 11. time.

Men han har nogle fede spidskompetencer, som mange PL-klubber kigger efter.

Det er voldsomt mange penge for en Superliga klub, men når en Premier League klub banker på døren, og VIL have en spiller af Osorios kvalitet, så koster det altså kassen. Sindssygt flot salg af FCM. Osorio har haft en meget svingende niveau, men han er også ung. Hvis han hæver hans bundniveau, og bliver mere stabil i præstationerne så skal han nok blive en gevinst for Palace.

Og perfekt at vi slipper for ham, så mangler vi bare at Francolino ryger også. Men mon ikke også vi slipper for ham i morgen uanset.

Osorio står på min top tre over svinske spillere i ligaen. Han vil ikke blive savnet.
Problemet er: der kommer jo nok en ny.. Der vil altid være spillere man som modstander hader..

Jeg har markant mindre imod spillere som spiller groft (hvis de får kort derefter), end spillere som kaster sig altid, håner modstander spillere og fans, og som udtaler sig latterligt om modstandere i TV (Hej Fischer og Fisker - To gigantiske røvhuller som jeg savner markant mindre end jeg kommer til med Osorio..)

Problemet er: der kommer jo nok en ny.. Der vil altid være spillere man som modstander hader..

Jeg har markant mindre imod spillere som spiller groft (hvis de får kort derefter), end spillere som kaster sig altid, håner modstander spillere og fans, og som udtaler sig latterligt om modstandere i TV (Hej Fischer og Fisker - To gigantiske røvhuller som jeg savner markant mindre end jeg kommer til med Osorio..)
Fandme rigtigt - de to gange SoMe-klovne var simpelthen utålelige.

Latest posts

Back