New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 734
  • Views Views: Views 24K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Der er mange situationer der står negstivt ud lige nu. AGF har kampen under kontrol. På ingen måde et jerngreb, men godt nok til den kan holde hjem. Og så den forfærdelige fejl, der vender momentum fuldstændigt.

Serras hovedstød i starten er ikke skarpt nok. Links får afsluttet svagt på en chance, hvor en aflevering i samme retning havde spillet Serra fri. Bech brænder en stor chance. Der er andre tilløb til gode situationer, men detbliver ikke udnyttet.

Poulsen var ikke på niveau. Bech knokler som vanligt, men smider i det med afslutningerne. Arnstad og Yakob var generelt anonyme, men viser alligevel i glimt hvad de kan. Jeg kan dog ikke løsrive mig fra, at hvis Bech, Yakob eller Arnstad ønsker at markere sig som elite, så er det kampe som denne de skal tage taktstokken. ... men det havde man nok også sagt de gjorde, hvis der var blevet scoret på et af deres oplæg.

Hvis man så bare havde holdt kampen hjem med 1-1. Så var det en kamp under kontrol, hvor FCM bare er heldige. Nu får de vendt det hele til sidst.

FCMs bænk blev beskrevet som tynd. Men det er stadig AGF der dels venter med at skifte ud, og dels ikke skifter sig bedre.
Du kan koge den her kamp ned til én reaktion og det er Hansens fuckup. Det er sådan et comeback der kan betyde at fcm vinder resten af deres kampe ud over den mod os som så bliver ret afgørende. Jeg tror ikke vi vinder resten.

Det er intet at være stolt over oven på så store fejl. Vi spiller mod et totalt decimeret fcm hold og giver dem point. Vi giver dem point. Intet at være stolt over. Hansen skal på bænken næste sæson og jeg er sådan set ligeglad med om Kahl forlænger nu. Så sur er jeg. Kæft det var ynkeligt forsvarsspil af Kahl. Kun marginalt ringere end Hansens selvmål.
Ændringer til næste sæson er relevante i transfervinduet. Lige pt handler det om at nå i mål med de spillere man har, og JH er vurderet som bedste målmand.

Fandens ærgerlig fejl fra JH!

Det er oplagt han ikke starter efter sommerferien og har været det noget tid efterhånden, ligesom PM formentlig ikke er i klubben og Serra er tvivlsom. Men begge er en del af det mandskab der og nu jagter guld.

Jeg er tilfreds med det meste af kampen, selvom helhedsindtrykket er røvelendigt.

Jeg ved bare at Mellemkødsjylland vinder heldigt på mandag. Jeg kan ikke holde det ud.

Som sagt. Ingen tvivl om at den her er LANGT værre end nedrykningerne hvis den misser. Det bliver et kollektivt traume, for helvede mand jeg kan slet ikke være i det på trods af alle de penge jeg vinder nu. Jeg kan slet, slet ikke se dem holde den hjem nu.

For mig er der kæmpe forskel på et kæmpe koks uprovokeret, og så en duel hvor en 19 årig har spillet knap 10 minutter imod Kahl som havde spillet 90 +
Jeg forstår ikke hvorfor du prøver at undskylde kahls manglende indgriben fordi Hansen har lavet en endnu større fejl. Det er da ligegyldigt hvad der er sket ti minutter tidligere.

Latest posts

Back