New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 189K
men de har to træninger om ugen lukket? Og hvad vil Uwe holde skjult, han spiller de samme spillere og samme opstilling hver gang 😂
Du er med andre ord enig? :)

Jeg må nok indrømme at jeg også er på det hold der er lidt ligeglad. Det er interessant hvis der kommer noget nyt, men det kan også være omkring fx dødbolde. Det kan som sagt være for at give ro, men det kan i øvrigt være for at fortælle spillerne at der skal maksimal fokus på den her kamp i en situation hvor man måske eller kan begynde at tænke på næste sæson.

I podcasten fortæller de, at det primært er funderet i Uwes udtalelse om, at man skal gøre noget nyt taktisk, og at andre hold har succes med at kopiere Randers 4-4-2 for at lukke kampen. De er også ganske overbevist om, at det bliver tre i bagkæden, hvis Tingager kan spille. Og så er de ret tydelige om, at det er ren spekulation, og at de ikke har set noget til træning, der indikerer et formationsskifte.

Det lyder iøvrigt på dem som om, at JJA er klar, men Kahl ikke er klar.

Du er med andre ord enig? :)

Jeg må nok indrømme at jeg også er på det hold der er lidt ligeglad. Det er interessant hvis der kommer noget nyt, men det kan også være omkring fx dødbolde. Det kan som sagt være for at give ro, men det kan i øvrigt være for at fortælle spillerne at der skal maksimal fokus på den her kamp i en situation hvor man måske eller kan begynde at tænke på næste sæson.
Nej jeg er ikke enig - og jeg synes det udstråler ufatteligt lidt overskud, både at man har lukkede træninger i forvejen to gange, og 3 gange i denne uge.

Der var en der skrev det måske var spillernes ønske.
Altså de spillere som ‘elsker’ at spille for fulde stadions i Parken, Brøndby og på hjemmebane med 20.000 mennesker på lægterne.. de kan lige pludselig ikke lide at der er 8 pensionister, 5 journalister, 32 skolebørn, 1 hund og 2 fra gymnasiet der har pjækket til træning 😂

Nej jeg er ikke enig - og jeg synes det udstråler ufatteligt lidt overskud, både at man har lukkede træninger i forvejen to gange, og 3 gange i denne uge.

Der var en der skrev det måske var spillernes ønske.
Altså de spillere som ‘elsker’ at spille for fulde stadions i Parken, Brøndby og på hjemmebane med 20.000 mennesker på lægterne.. de kan lige pludselig ikke lide at der er 8 pensionister, 5 journalister, 32 skolebørn, 1 hund og 2 fra gymnasiet der har pjækket til træning 😂
Hvis du ikke kan se der er noget som helst der anderledes i kampene må der vel være en anden grund. Hvis de vil have fokus handler det nok mere om at de også får lukket af for spørgsmål fra journalister. Som sagt kunne det være ren intern signalværdi.

Men jeg har også bare lidt svært ved at forstå at det gør så meget.

Ser ud til at flere fra lazarettet har rigtig meget lyst til at få sæsonens sidste hjemmekamp med mod Brøndby, inden der er dømt ferie. Udover Bech, som er tilbage fra karantæne, har Tingager, Akoto og Yakob trænet med hele ugen, og i dag er Polle også tilbage i ordinær træning. Udover Links og Andersen, der skulle være tilbage på græs til den nye sæson, mangler nu kun Kahl og Badji, men om nogen af dem også melder sig under fanerne til ugens resterende, lukkede træninger, kan man jo aldrig vide.

Spørgsmålet er så, hvor truppen står rent mentalt. Spiller man frit med fuld energi og hævntørst, eller knækker første mål imod holdet helt, ved ingen.

KSDH

Ser ud til at flere fra lazarettet har rigtig meget lyst til at få sæsonens sidste hjemmekamp med mod Brøndby, inden der er dømt ferie. Udover Bech, som er tilbage fra karantæne, har Tingager, Akoto og Yakob trænet med hele ugen, og i dag er Polle også tilbage i ordinær træning. Udover Links og Andersen, der skulle være tilbage på græs til den nye sæson, mangler nu kun Kahl og Badji, men om nogen af dem også melder sig under fanerne til ugens resterende, lukkede træninger, kan man jo aldrig vide.

Spørgsmålet er så, hvor truppen står rent mentalt. Spiller man frit med fuld energi og hævntørst, eller knækker første mål imod holdet helt, ved ingen.

KSDH
Det ville være rørende at få Yakob på banen på søndag uanset ❤️

Last edited:
Det er ret vildt at forestille sig vores udpinte trup fra FCN kampen suppleret med Yakob, Bech, Kahl, Badji, Links og Andersen tilbage i topform.
Så har vi pludselig en god og stærk trup.

Læg dertil at Power, Akoto og Duelund forhåbentligt erstattes af tre spillere med startniveau... så tror jeg ikke, vi kan/behøver drømme om ret meget mere.

Latest posts

Back