New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 189K
Hvis Tingager og Kahl er klar næste uge, kan det blive endnu yngre
Kahl har karantæne, så han er klar, og da man endog overvejer Tingager til bænken søndag, er han forhåbentligvis også klar i næste uge. Hvis Mortensen skånes lidt med en plads på bænken, vil Badji og Bech søndag også betyde endnu et fald i gennemsnitsalderen.

Kahl har karantæne, så han er klar, og da man endog overvejer Tingager til bænken søndag, er han forhåbentligvis også klar i næste uge. Hvis Mortensen skånes lidt med en plads på bænken, vil Badji og Bech søndag også betyde endnu et fald i gennemsnitsalderen.
Enig.

Jeg så virkelig gerne denne opstilling i FCM kampen.

Beijmo - Tingager - AJ - Kahl

Arnstad - Poulsen - Madsen

Bech - Anderson

Badji

Blot for at teste formationen, og have lidt mere tryghed i bagkæden. Og fordi både Beijmo og Kahl burde være stærke nok defensive til en almindelig back.

Ellers så

Mølgaard - Tingager - AJ

Beijmo - Arnstad - Madsen - Kahl

Bech - Anderson

Badji

Enig.

Jeg så virkelig gerne denne opstilling i FCM kampen.

Beijmo - Tingager - AJ - Kahl

Arnstad - Poulsen - Madsen

Bech - Anderson

Badji

Blot for at teste formationen, og have lidt mere tryghed i bagkæden. Og fordi både Beijmo og Kahl burde være stærke nok defensive til en almindelig back.

Ellers så

Mølgaard - Tingager - AJ

Beijmo - Arnstad - Madsen - Kahl

Bech - Anderson

Badji
Tja, er du ikke bange for at den første bliver lidt smal? Kahl har jo ingen fart. Så kan Anderson jo flyder derud, men så mangler han som en trussel omkring feltet med kun én spidsangriber. Men jeg er helt åben for at prøve. Man kunne evt. sætte en mere mobil Brandhof ind i stedet for NP med besked om bare at lukke ned for Simsir/Franculino eller hvem der nu ligger bag Buksa.

Last edited:
Tja, er du ikke bange for at den første bliver lidt smal? Kahl har jo ingen fart. Så kan Anderson jo flyder derud, men så mangler han som en trussel omkring feltet med kun én spidsangriber. Men jeg er helt åben for at prøve. Man kunne evt. sætte en mere mobil Brandhof ind i stedet for NP med besked om bare at lukke ned for Simsir/Franculino eller hvem der nu ligger bag Buksa.
Det mål Badji scorer, der kommer Kahl faktisk i et hurtigt overlap og smider et lækkert indlæg ind.

Det jeg synes man kan i den første opstilling er, at smide den ene 10'er ud til en back, så skal den anden 10'er og modsatte 8'er løbe i boksen. Så i det her tilfælde, skal Anderson ud til Kahl, og så skal Bech ind i boksen, eller i hvertfald tæt på Badji, ligeledes Arnstad.

Om det er Brandhof eller Poulsen er også lidt "so so" for mig, men har bare svært ved at se NP ikke spille.

Fra endnu en smuk solbeskinnet forårsdag på Fredensvang er der igen lidt friske nyhedsdråber direkte fra hanen til de tørstende tilhængere:

Tingager var tilbage i spiltræningen. Det må man sige er lovende, da der er tre dage til kampen mod FCM.
Fra bænken nød Jakob Andersen det gode vejr. Han er pænt foran i genoptræningsforløbet og forventes at være tilbage på græs allerede midt juni. Det lyder da mere end godt.
Ellers var stort set alle mand bare fit for fight og ude på græs. Yakob, AJ og Gift tog dog en “skåner” på cyklerne, men ifølge sidstnævnte er han helt klar til kamp søndag.

KSDH og de røde på en 1. maj 😉🇩🇰.

Fra endnu en smuk solbeskinnet forårsdag på Fredensvang er der igen lidt friske nyhedsdråber direkte fra hanen til de tørstende tilhængere:

Tingager var tilbage i spiltræningen. Det må man sige er lovende, da der er tre dage til kampen mod FCM.
Fra bænken nød Jakob Andersen det gode vejr. Han er pænt foran i genoptræningsforløbet og forventes at være tilbage på græs allerede midt juni. Det lyder da mere end godt.
Ellers var stort set alle mand bare fit for fight og ude på græs. Yakob, AJ og Gift tog dog en “skåner” på cyklerne, men ifølge sidstnævnte er han helt klar til kamp søndag.

KSDH og de røde på en 1. maj 😉🇩🇰.
Kunne Yakob få minutter på denne side af sommerferien?

Last edited:
Uwe har lukket træningen torsdag, fredag og lørdag som noget nyt før kampen mod Randers..

Jeg er oprigtig i tvivl om effekten af det?

Altså Silkeborg har aldrig lukket en træning, og de har endda også udgivet kamptruppen dagen i forvejen før kampe.. og det er vidst noget med at de er mere succesfulde end vi er med et væsentligt mindre budget..

Uwe har lukket træningen torsdag, fredag og lørdag som noget nyt før kampen mod Randers..

Jeg er oprigtig i tvivl om effekten af det? Altså Silkeborg har aldrig lukket en træning, og de har endda også udgivet kamptruppen dagen i forvejen før kampe..
Enig. Jeg finder det komplet latterligt.

Last edited:

Jeg er oprigtig i tvivl om effekten af det?

Altså Silkeborg har aldrig lukket en træning, og de har endda også udgivet kamptruppen dagen i forvejen før kampe.. og det er vidst noget med at de er mere succesfulde end vi er med et væsentligt mindre budget..
Vi har debatteret det en helt del gange, det er small club mentality! - der er ikke mere at sige.

Latest posts

Back