Jeg tror du troller. Du modsiger i hverfald dig selv.
Du mener han skulle udtages den gang Riemer kun udtog tre stoppere, hvoraf den ene var 1.80.
1. Hvem er ham på 1.80?
2. Hvorfor tæller du ikke NK med som stopper? Når han nu spiller stopper.
3. TK var højre back der, men skulle tælles med som stopper?
Nu mener du - pludseligt - det var godt set, at at Riemer udtog Høgsberg.
Hvis man har set bare lidt Udinese, så var det tydeligt sidste år at Bijol og Solet var foran ham. Ingen af dem er hverken rygtet til, eller skiftet til de klubber du nævner. Så lad os se om det nu også sker.
Jeg tager ikke noget standpunkt, men til Euro 21 spillede Provstgaard rigtig godt og alle kampe. TK solgte ikke ligefrem sig selv der.
Jeg tror denne samtale om TK finder sted herinde, fordi han har en fortid i AGF - mens andre f.eks mener Lukas Hey kunne være et bud, og i andre forum nævnes TK end ikke. Typer som Nicolaisen og Nelsson har også gang i gode sæsoner. Højlund gør det fint i forsvaret på U21
Men at kalde Riemer for en lallende idiot, det er - i mine optik - en håbløs måde at omtale andre.
Ad 1. Jeg begik en fejl ift. højden. Jeg har ikke modsagt dig, da du rettede mig. Men du har ret. Høgsberg er (betydeligt) højere end 180.
2. Fordi NK ikke er stopper. Han er højreback. Han har over de sidste to sæsoner spillet 6 BL kampe som cb. Han har spillet en landskamp som cb. Og han er en absolut nøglespiller som hb på landsholdet. Men jeg anerkender gerne, at han var den fjerde cb i den trup. Jeg synes bare, det var en virkeligt dårlig løsning.
3. TK har være højre back midlertidigt. Det gør ham ikke til højre back. Det er simpelthen for fjollet. TK er cb. Også selvom han spillede fire kampe som højre back. Her synes jeg, du troller.
4. Jeg har sådan set ikke været kritisk overfor, at Riemer udtog Høgsberg (i denne omgang, jeg var rigeligt kritisk, da det skete). Det har jeg heller ikke givet udtryk for. Jeg har været kritisk overfor, at Riemer udtog tre CBere, hvoraf den ene havde en halvsæsons erfaring fra SL, og ikke fandt plads til TK eller en anden cb. Så jeg har ikke pludseligt skiftet mening ift. Høgsberg. Men jeg kunne givetvis have været mere tydelig omkring dette..
Jeg forstår ikke, hvad det har med interessen for TK at gøre, at to andre spillere ikke er skiftet væk. Her synes jeg, du troller.
Jeg er helt med på, at Provstgaard spillede et fint U21 EM. Men man skal selvfølgelig ikke på landsholdet, når man ikke spiller i sin klub. Og det gør Provstgaard ikke. Her synes jeg, du troller.
Jeg har aldrig skrevet, at Riemer er en lallende idiot. Jeg har skrevet, at Riemer skulle være en lallende idiot for at se TK som højreback, fordi han har spillet fire kampe på positionen. Det står ret tydeligt, og jeg tror selvfølgelig ikke, at Riemer ser en mand, der har spillet 124 kampe som cb, som hb, fordi han står en højre dør i fire kampe. Den opfattelse er jeg ret overbevist om, at du står alene med.
Jeg har flere gange tilkendegivet, at jeg synes, Riemer skulle have haft en central forsvarsspiller mere indlemmet truppen/holdet, og at det ikke behævede være TK - men at jeg bare syntes, TK var den mest oplagte.
Højlund spiller ikke cb for sin klub. Det er næppe en holdbar løsning som cb på landsholdet. Hey spiller meget i denne sæson. Han er sikkert en fin mulighed. Hans spilletid var begrænset sidste år, så jeg har svært ved at være kritisk ift. han ikke blev udtaget i sidste sæson. Det samme gør sig gældende for Rasmus Nicolaisen. Nelsson har igennem en årrække været med omkring landsholdet. Det tænker jeg, stadig han er.
For at skære det ud i pap. Jeg synes, det er problematisk, at vi ikke har haft en ekstra CB inde omkring holdet, når vi havde muligheden. Vi står over for nogle helt afgørende kampe. AC er ude. Vestergaard er i min optik ikke god nok længere. NC skal spille hb, hvis han ikke fortsat er knockouttet. Vi er kun en skade til Andersen, Nelsson eller Høgsberg fra, at det for alvor ser tyndt ud (Riemer spiller sikkert med Vestergaard alligevel, så han er givetvis ikke enig). Det et nogle vanvittige kampe at skulle indsluse en ny cb i truppen, som aldrig har været med før.
Jeg syntes TK var den klart mest oplagte kandidat i sidste sæson. I denne sæson er Hey og Nicolaisen mere oplagte - omend sidstnævnte er lidt perspektivløst, hans alder taget i betragtning.
Reelt set synes jeg, at både Hey og TK burde have haft chancen i truppen. Jeg synes Provstgaard har spillet alt for lidt til, det overhovedet giver mening.
TK har iøvrigt spillet 4500 Serie A minutter.
Provsgaard har spillet 332 Serie A minutter.
Højlund har spillet 976 BL minutter, heraf 0 som cb.
Lucas Hey har spillet 2125 Jupiler League minutter plus lidt conf league og EL.
Nicolaisen har spillet 7700 League 1 minutter.
Målt på spilletid og alder synes jeg fortsat, det havde været helt oplagt at få TK ind omkring holdet i sidste sæson.