New posts

Fodbold-relateret-SoMe

Hahaha, Pablo er arketypisk FCK'er. Absolut ingen jordforbindelse og sovset ind i arrogance og forkvaklet selvbillede. Det der narrativ (som bare ikke VIL dø hos FCK'erne) er noget af det mest virkelighedsfjerne i fodboldverdenen. De har absolut intet begreb om, hvad modgang overhovedet er.
Jeg har ikke en X-konto og får det næppe heller. Men Pabs var lige ved at få mig til at hoppe ud i det. Samtlige sikringer sprang, da jeg læste, han mente at have oplevet modgang. Hvis en række 7-pladser tæller som modgang, hvad fanden tæller tre nedrykninger på 8 år så som?

Jeg har ikke en X-konto og får det næppe heller. Men Pabs var lige ved at få mig til at hoppe ud i det. Samtlige sikringer sprang, da jeg læste, han mente at have oplevet modgang. Hvis en række 7-pladser tæller som modgang, hvad fanden tæller tre nedrykninger på 8 år så som?
Alt er jo relativt, men ja, det er fesent.

@Tizzer tak for endnu en mini-kumme; din pen er stadig sublim, også i den henseende 👍🏻😁

Hahaha, Pablo er arketypisk FCK'er. Absolut ingen jordforbindelse og sovset ind i arrogance og forkvaklet selvbillede. Det der narrativ (som bare ikke VIL dø hos FCK'erne) er noget af det mest virkelighedsfjerne i fodboldverdenen. De har absolut intet begreb om, hvad modgang overhovedet er.
Sad og tænkte på det her i går, da en FCK'er dagen før deres afgørende CL-gruppekamp sagde, at det var hårdt at være FCK'er pt.......

De kan gå videre mod Man U/Gala/Bayern, og de ligger helt i toppen af SL, kun 3 point efter nummer 1.

Jøden sagde det bedst i går.
"FCK er dem jeg hader mest, men BIF er dem jeg har hadet længst, og mit krøllede hjerte har plads til at hade begge to" (skal 100% være min nye tag-line)

Sad og tænkte på det her i går, da en FCK'er dagen før deres afgørende CL-gruppekamp sagde, at det var hårdt at være FCK'er pt.......

De kan gå videre mod Man U/Gala/Bayern, og de ligger helt i toppen af SL, kun 3 point efter nummer 1.

Jøden sagde det bedst i går.
"FCK er dem jeg hader mest, men BIF er dem jeg har hadet længst, og mit krøllede hjerte har plads til at hade begge to" (skal 100% være min nye tag-line)
Haha, jeg stod med det ene ben ude i køkkenet og hørte ikke helt, hvad Jøden sagde, men det der er jo genialt 😂❤️

Jeg er 100% enig. Jeg har hadet BIF længst og mest intenst, men med årene er FCK blevet fuldstændigt uudholdelige. Og det handler ikke om deres succes i sig selv. Det handler om deres måde at tackle den succes på.

Det bliver vores tur engang. Snart. Og så håber jeg på vi bliver bedre til at tackle succesen med klasse og passende ydmyghed.

Jeg hader virkelig ALT ved FCK. Det gør jeg trods alt ikke ved BIF, som har nogle elementer i sig, som er tiltalende (klubånden og fællesskabet)

Men dybest set håber jeg bare begge klubber brænder op i helvede 🔥😈

Jøden siger det, lige som det er...

Bortset fra det, er had et udtryk, jeg ikke bruger ifm fodbold. Det er forbeholdt kræft, racisme og den slags....

Jeg kan huske engang på Østerbro Stadion i en pokalkamp mod B93, hvor "vores" unge var helt oppe at køre...
Hader, hader København råbte de
Jeg var sammen med vennerne. Flere af dem bosiddende i K..
Selv var jeg gæst fra Aarhus
Vi hader sgu ikke København
Men vi har det ret stramt med fc og bøbø

Jøden siger det, lige som det er...

Bortset fra det, er had et udtryk, jeg ikke bruger ifm fodbold. Det er forbeholdt kræft, racisme og den slags....

Jeg kan huske engang på Østerbro Stadion i en pokalkamp mod B93, hvor "vores" unge var helt oppe at køre...
Hader, hader København råbte de
Jeg var sammen med vennerne. Flere af dem bosiddende i K..
Selv var jeg gæst fra Aarhus
Vi hader sgu ikke København
Men vi har det ret stramt med fc og bøbø
Jeg er jo slet ikke uenig med dig, Guller. Had er et stort ord. Jeg bruger det relativt. Jeg hader selvfølgelig ikke FCK som jeg hader min pikhovedsvoger. Men jeg hader FCK efter fodboldstandarder 😜

Latest posts

Back