New posts

Fodbold-relateret-SoMe

Fodbold-relateret-SoMe
Bedømt ud fra ugens pokalkamp (og nederlag) mod Kolding, så ligner Esbjerg ikke specielt et hold der kommer til at smadre 2. division. Men på sigt bør det jo have betydning, at man er det eneste fuldtidsprofessionelle hold i rækken.
Man kan håbe at deres retarderede amerikanske ejere snart har fået nok, men måske er de nød til at rykke ned i 3. Division, for at slippe for dem?

Ja, det må siges at have været en naturlig udvikling og nu bliver det så endnu mere click-bait. Tipsbladet var også engang et interessant fodboldblad, men det er åbenbart svært at lave en forretning på at betjene fodboldnørder med respekt. Viasat og Onside er endnu et eksempel.

Det kan godt være, at campo.dk skal dyrkes lidt mere i fremtiden. Men det er lidt sjovt, at et koncept bliver populært, fordi de leverer det som fodboldfolket vil have, for at andre så køber sig ind og ændrer det til noget andet.

Kendte en del til dele af det fra anden læsning, da jeg jo følger Ramsdale og klubben tæt - men jeg må bare sige, at jeg nærmest aldrig har læst en international artikel fra en sportsmand, der har berørt mig så meget som den her. WOW!

TAK FOR DELING!

Han er simpelthen konge, og en fryd at følge. Og sikke en personlighed. Selvom han måske ikke får sine sportslige drømme opfyldt (man ved aldrig), så har han allerede vundet hos mig. Shit en champ.

Latest posts

Back