Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
BigCityViggo
Member
Jeg vil nu mene at du er ved at gøre dig en del af fællesskabet. Et AGF slogan har været "næste år", som i næste sæson bliver vi danske mestre eller vinder noget. Årsagen ligger i, at vi altid har leveret for dårligt tidligt på sæsonen og at klubben har været en sovende legende. Det kan man se ved at vi har tredje flest mesterskaber og næst flest pokaltitler (delt første plads, hvis vi vandt finalen for to år siden - og så havde vi været først til 10 pokaltitler).Og selvfølgelig er jeg klar over, at jeg lige nu nok bare er en midlertidig kuriositet for jer. Noget nyt, måske endda lidt underholdende, men det bliver jo nok hverdag igen på et tidspunkt. Jeg tror ikke, at nogen af jer nogensinde ville sige, at jeg er "en af jer" – selv hvis jeg så alle AGF-kampe via ulovlige streams. Det forstår jeg godt, og det accepterer jeg.
Hvorfor jeg oprettede mig på forummet, skrev jeg allerede i mit første indlæg: Jeg blev simpelthen overrasket over, hvor meget tro I havde på jeres hold. I Polen kalder vi det "ułańska fantazja" – en slags modig, romantisk tro på noget, der måske virker umuligt (jeg aner ikke, hvordan en AI ville oversætte det).
Du virker til at have forstået essensen af at være AGF fan. KSDH!