Den store stemningstråd
Jeg må have formuleret mig dårligt.Hvis du tror du via et spørgeskema, hvor folk skal komme med 20 emner (vildt mange!) der indvirker på stemningen, og du IKKE tror at pyro er blandt….så tror jeg du tar fejl. Big time.
Spørgsmålet skulle lyde:
- Hvorfor kommer du på stadion?
Hurtigt vil "stemning" nok nævnes og så bliver spørgsmålet: "hvor meget fylder pyro i stemningen?". For mig er det ingenting. For det første kan jeg ikke selv se hvad det er som fyres af. Det lugter bare af h til og spærrer mit udsyn til banen. Jeg kan godt se at det er flot i den anden ende hvis udebane tilskuerne fyrer pyro af. Der er andre ting som fylder langt mere for mig: Capoen, Trommen, den klynge jeg står i, tribunens udformning, Kender jeg sangene, Synger andre med, at jeg ikke konstant får fyret øl i nakken, dele glæden ved scoring etc etc. Men må indrømme at det fodboldmæssige fylder rigtig meget for mig. Jeg bliver irriteret hvis jeg ikke kan se banen når vi spiller. Står der en fyr og flager med et eller andet gennem hele kampen så bliver jeg lidt halv muggen. Så jeg er nok en "af de gamle sure mænd"...