New posts

Kamptråd CL-kval runde 3: Sabah - AGF, 11. August kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 274
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 11-08-26

Hvad hedder det i næste runde?

• Total voters
    67
  • This poll will close: .
Det er jo på en måde vildt nok at samme firma har Sabah med over 50% chance for at vinde kampen i ordinærtid, men samtidig AGF på 60% for at gå videre samlet.
Så bør man jo spille på en kombination af de to.
Men begge udfald kan jo godt ske samtidig. 1-0 efter ordinær spilletid, mens AGF udligner i forlænget og går videre fx.

Mon ikke de første 15 minutter giver en rigtig god rettesnor for, om vi kommer videre, eller om vi er i problemer? Hvis ikke vi kommer ud og er en del bedre end dem i begyndelsen, så bliver det nok en lang aften i varmen.

Men det tror jeg nu egentlig også på, at vi er. Jeg tror, vi kommer med frisk energi og med bedre kvalitet, og så skal vi nok få scoret mindst ét mål. Og så skal de holdes væk fra at score mere end ét. Det synes jeg, lyder meget realistisk.

Men begge udfald kan jo godt ske samtidig. 1-0 efter ordinær spilletid, mens AGF udligner i forlænget og går videre fx.
Ja absolut
Udover energien og presspillet så glæder jeg mig til at se, om vi har fået bedre styr på hjørnesparkene. Jeg får eddermame lange løg, hvis Sabah får 2-3 kontrachancer i mod os efter et dårlig slået hjørnespark, som de gjorde i første kamp!
Det afhænger af, om Links starter inde.
Han plejer at være manden, der løber de hjørnespark op, med mindre han selv er den, der sparker.

Ja absolut

Det afhænger af, om Links starter inde.
Han plejer at være manden, der løber de hjørnespark op, med mindre han selv er den, der sparker.

God pointe! Holdet virkede heller ikke særlig afstemte i deres tilbageløb. Om det også var et udtryk for manglende energi eller manglende rollefordeling efter JA kom ind, kan jeg ikke helt gennemskue. Sabah virkede i hvert fald rimelig investerede i deres kontra, så jeg tænker, at det også er noget de forsøger at lukrere på i aften.

Jeg håber at vi har en Links klar fra start, for det giver Sabah noget helt andet at forholde sig til.

Det må stå mellem at enten Anderson eller Jønne starter ude, og hælder nok desværre til at det bliver Jønsson ud, og Arnstad sammen med Knudsen. Også må Anderson på 10’eren, hvor han endnu ikke har vist meget.

Jeg har indtil videre en god fornemmelse. JP har ikke tabt mange kampe med AGF og holdet har vist de kan krige resultater hjem om bliver det nødvendigt.

Latest posts

Back