Udover energien og presspillet så glæder jeg mig til at se, om vi har fået bedre styr på hjørnesparkene. Jeg får eddermame lange løg, hvis Sabah får 2-3 kontrachancer i mod os efter et dårlig slået hjørnespark, som de gjorde i første kamp!
Jeg forventer i hvert fald at JP får rettet op på den slags. Det var nok minimalt, hvad han kunne forberede til den 1. kamp. Nu forventer jeg at årets træner i Danmark kan komme med et stærkt taktisk oplæg til returkampen. Sabah var gode til at få folk med frem, men det kunne jo også betyde, at det denne gang bliver os der er hurtige på omstillinger.
Ønsket startopstilling i dag afhænger i den grad af hvem der har hvor mange procenter på batteriet. Det fedeste vil være at kunne spille:
Hedenstad
Andersen
Rösler
Kahl
RC
Knudsen
Jønsson
Links / Emmery
Bech
Bogere
Arnstad
Jeg tror dog man tager Andersson ind i stedet for Rasmus eller Jønsson. Det afhænger af de tre's tilstand og nok også Solbakkens tilstand.
Links og Emmery afhænger nok af om man vil angribe kampen (Emmery) eller vil se kampen an (Links). Lidt vildt og skrive, når Links jo faktisk også er sygt godt offensivt, men viser måske også lidt om hvor exceptionel Emmery er.
Var inde og tjekke "vores" pris og mener AGF tog kr. 120. På det tidspunkt overvejede jeg lidt, om de ikke burde have foræret dem væk til dem som ville tage rejsen.
Var inde og tjekke "vores" pris og mener AGF tog kr. 120. På det tidspunkt overvejede jeg lidt, om de ikke burde have foræret dem væk til dem som ville tage rejsen.
Jeg har lige fået en mail fra polske Adam, som jeg købte et halstørklæde af, da han satte dem til salg her. Adam skriver, at han virkelig håber, vi vinder i aften og går videre til gruppespillet i Champions League, samt at han vil holde øje med det.
Handlen er afsluttet, så han har ikke det mindste at vinde med sin mail. Der kan man tale om en god taber.
(Beklager det er en smule ude af kontekst, men jeg havde behov for at viderebringe lidt karma fra Polen).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.