Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg synes som altid det er et relevant indspark.Hvis ikke det er for sent, så bare en anbefaling herfra om at spare 20 minutter og ikke høre Det hvide snit slutfløjt.
Meget ringe tomgang om at AGF havde opgivet på forhånd, og at Bech sparkede Prestiani ned i frustration over, at han skulle spille med alle reserverne i går.
Utroligt søgte teorier uden nogen anden opbakning end hvad enhver fuld fan på en bodega ville kunne hive frem.
For mig var det sjove Carstensens citat om, 'det er ikke noget mirakel at AGF vinder en kamp 2-0'. Hele kontekst er fin osv. Men med tanke på sæsonstarten er det et lille mirakel hvis AGF holder 0'et*.
Den anden sammenhæng. Naturligvis er det relevant at spørge om AGF solgte kampen. Det gjorde man delvist. Men det er ikke sådan at man sætter elendige spillere ind. Dem man vælger er i truppen fordi de kan spille fodbold, bare lidt mindre godt end dem man normalt vælger. Og det er unfair at spørge en af de valgte, fordi der var ingen af spillerne der gik ind for at tabe.
*Med tanke på de øvrige debatter er det en risikabel munterhed, men jeg insisterer på at kunne føre normal dialog og ikke tage hensyn til sarte følelser eller betændte agendaer. En konstatering af indkasserede mål er fact, ikke holdning. Og jeg tager det i øvrigt stille og roligt, med et smil på læben. Nederlaget til Benfica rager mig langsomt - AGF havde en lille mulighed for at påvirke hvordan man blev slået ud.