Hedenstad står virkelig godt. Camara med fine aktioner men også med mange fejl. Er utrolig langsom på de første meter, men når han kommer op i fart ….. . Andersen god på backen, men får for lidt fra Jørgensen på overlaps. Tchamche og Emmery nyder vist bare den gode plads. Solidt fra Haugstrup og Kristjansson.
Haugstrup gør det godt centralt. Måske er det håret - men han spiller mere som MEM (da vi havde ham) end som NP.
Fine vendinger, fine konstruktive afleveringer, tager ansvar og gør sig hele tiden spilbar.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.