Superligaen 2025/2026
TilgiveraldrigErikR
Experienced member
Lur mig om ikke Arnstad trækker et gult kort mod BIF. Så sidder han over plastikkampen i Farum, hvor vi alligevel mest skal forsvare - og så kan han fortsætte efteråret med tavlen vasket ren.Ja. Det er sgu en besværlig omgang. Måske FCM rotere lidt. De har trods alt Celtic 3-4 dage efter os.
AGF-BIF - 1 point
FCN-AGF - 0 point
AGF-SIF - 3 point
BIF-AGF - 0 point
AGF-FCN - 3 point
FCM—AGF - 1 point
Så vil vi efter 16 kampe have 25 point. Det ville være helt fantastisk. Derefter venter der kampe mod bl.a Randers, Sønderjyske og Silkeborg hvor man måske kan håbe på lidt mere.