Det er en sjov måde, programmet er lagt på for os i det her efterår. De næste 10 kampe er en ordentlig mundfuld, hvor der kun er et par kampe imellem, hvor man på forhånd vil sige, dem skal vi bare kunne vinde. De andre kan nemt gå begge veje, så det er for alvor nu, vi skal holde fast i vores momentum og tippe svære kampe over på vores side - som vi gjorde i dag.
Lad os starte med Brøndby-kampen, som kunne være et fantastisk afsæt til at få succes i en lang, halvsvær periode!