Superligaen 2025/2026
Historikken på tværs af ligaer og lande, for klubber der ombygger stadions, er heller ikke super god. Så jeg kan godt leve med et mellemår, så længe vi strategisk osv. bevæger os den rette vej.Jeg begynder også at nærme mig det succeskritierie som værende det mest sandsynlige. Ikke at jeg er tilfreds med, at målet bare er at være den bløde mellemvare i top-6. Det er en Randers, SIF, Viborg målsætning og er grundlæggende ikke godt nok til AGF. Jeg havde inden sæsonen frygtet en kamp om at komme i top 6, så kan vi gøre det uden de store problemer og så være i spil til 4. pladsen, så er det måske OK. Det kommer også an på, hvordan spillet på banen bliver. Hvis det bliver positivt så kan jeg bedre acceptere svipsere der gør, at vi ikke er i spil til medaljer.