Transfervindue Vinter 2025/2026
valverde4ever
Experienced member
Nej, i en perfekt verden skal de ikke det, men de har aldrig vist andet end at det er det man kan bruge dem til. Serra har i 2,5 år vist han ikke er god nok, Badji har i 1,5 år vist han ikke er god nok og det samme med Wahlstedt. Hvornår er nok, nok? Hvor længe skal vi handicappe os selv med spillere der ikke er gode nok? Der skal jo tages en beslutning, og rent sportsligt er de stort set ikke noget værd for AGF. På et tidspunkt bliver man jo nødt til at bide i det sure æble. Det er nok mest presserende med Serra, for jeg forventer stadig at man kan sælge Wahlstedt i Skandinavien og Badji kan man sikkert også finde en lejeaftale til, men det bliver formentlig et økonomisk tab. Skal vi bare lade dem løbe deres lange kontrakter ud og så ikke erstatte dem i årevis? Så kan vi have én angriber der er superligaværdig de næste 2,5 år og én målmand der er dømt god nok. Det er jo ikke gangbart uanset om det koster noget. Transfermarkedet er en bitch. Nogle gange taber man, og de tab skal man forsøge at minimere, men det vil nok altid være umuligt helt at annullere. Man har nok lært at man ikke skal give 5-årige kontrakter til en spiller som Serra igen.
Nej.. Jeg tænker vi skal sælge dem, før vi henter nye ind.. Jeg vil også personligt tage tabet og sælge til hvad vi kan få. Det vil frigive lønkroner som så kan bruges.
1-2 tilføjelser til nuværende (VB/WBV og en CM)
Skal der flere ind ska lder andet ud.. Som andre også er inde på.