Transfervindue Vinter 2025/2026
valverde4ever
Experienced member
Det er nok også begrænset hvor mange der vil skifte til et hold der ligger nummer 1 og bare forvente at blive førstevalg fra dag 1. Men vi har nogle åbenlyse mangler, og det er ikke optimalt at aldrene spillere som Hansen og PM reelt ingen konkurrence har. Jeg vil kunne leve med at vente med målmandsposten til sommer, men vi skal død og pine have en angriber der kan presse PM og gerne være god nok til at overtage pladsen. Derudover er vi også lidt tynde på 8/10'er pladsen. Tre seniorspillere til to midtbanepladser er lidt tyndt, og det koster for meget at rykke Arnstad derned. Jeg så gerne en midtbanespiller mere med tekniske færdigheder. Selvom Haugstrup havde t fint indhop i Silkeborg, så er han jo stadig meget grøn, og kan sagtens stadig få chancer, selvom vi skulle hente en dygtig teknisk 8'er. Oehlenslæger har været nævnt, og passer som profil tilsyneladende til den rolle, og jeg har selv nævnt Fraulo i Glatnak der har kontraktudløb til sommer.
Kan vi få Serra og Badji ud og hente Adamsen og James, så er det på papiret et rigtig godt bytte. Men det bliver nok en dyr og svær øvelse at komme af med de to førstnævnte.
Tanken var mest at skulle vi hente nogen, som forstærkede os markant nok til at kunne forvente at holde helt til slut - så kræver det erstatninger af en anden hylde end vi er vant til. Og det vil imo være spillere som ville forvente at spille.
Henter vi internt i superligaen, tænker jeg du har ret.