Transfervindue Vinter 2025/2026
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
I sæsonen 22/23 blev FCM 7’er i sæsonen efter hentede de mange spillere. Osorio, Ingason, Bech Sørensen, Cho, Gabriel, Brulynhildsen, Franculino, Lee m.fl og blev mestre i 23/24
Jeg anser også helt klart BIFs vindue her som et der sigter mod NÆSTE SÆSON - og i den kontekst jeg er lidt bekymret (selvom fokus er nær 100% på dette forår).
Deres tab af Nartey er kæmpe stort - da BIF i efteråret jo nærmest var elendige offensivt til tider når han ikke spillede og før Vallys kom i gear igen (og han er langt bedre med Nartey også). Så altså for mig at se har de ikke satset alt det her for at jagte fx guld i år. Men næste sæson er der 2 CL_pladser... Jeg synes det giver god mening - og ville ønske vi selv satsede stort frem mod næste sæson, hvilket jo kan nå at ske endnu til sommer - selvom det nok snarere bliver EXIT af fx Yakob, Arnstad og Bech vi snakker om der.. (uden at vide hvad lækre ting der så kan komme ind).
Men vi står til at skulle sælge profiler - have flere af vores bedste med endnu flere skavanker - og jeg ville sove bedre om natten hvis ikke en 36-årig angriber var eneste trygge der var på den plads