New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 316K
Status
Not open for further replies.
Lad os nu se.

De jagter 100% en midtbanespiller. Men de henter jo ikke Diawara, Øhlenslæger, Frøkjær og Myhre oveni det de har hentet allerede
Nej men hvis der er hold i at de har forhørt sig på så mange forskellige spillere, så tyder det på at de ikke søger en bestemt type spiller, der skal bare et eller andet ind med en puls. Har Schmedes og Cooper en strategi, eller er de af den overbevisning at hvis bare kvaliteten er høj nok, så kan de sagtens lykkes som hold i en lille liga som Superligaen?

Jeg tror også Brøndby går all in næste år. Og tror vi ender bag dem der.

FCK hentede så vildt i sommers - fra en hylde uset i Superligaen før det, at eksperter var sikre på at FCK ville vinde ligaen med afstand ned til nummer 2, selvom FCM hentede i PL mm (Billing)

Og alligevel er AGF øverst. Heldigvis er penge ikke alt, og man skal få dem man henter til at præstere sammen.
Jeg tror ikke BIF bliver bedre næste år end med Kvistgaarden, Suzuki og Nartey - med dem de har hentet nu her. Men klart det er nogle vilde handler i blandt dem.

Jeg forstår din frustration, men *trækker ja-hatten godt ned i øjnene* omvendt synes jeg, at lige præcis de tre eksempler viser, at vi kigger på de rigtige spillere. Hvis FCM og BIF vurderer, at en spiller kan forstærke deres trup, så er det ambitiøst af AGF at forsøge at hente dem til Århus, alt andet lige.
Som et minimum er det en indikation på, at vi kigger de rette steder.

Ja det er så spørgsmålet. Hvis vi ikke vil ligge de penge de klubber vi vil konkurrere med vil (især på lønsiden) så er det måske for mange spildte kræfter at forsøge at hente angribere FCM jagter (Uhre) eller lignende (Mads Bech).

Brøndby er fyren der ikke har scoret en halv time før lukke tid på natklubben - alt med en puls bliver forsøgt scoret 😂

Men han har hidtil scoret ret flot - og fortsætter. Det er jo ikke hvad som helst man pt ender med.
Og ender de med Øgenslæger og Adamsen er det jo to vi har hældt drinks på også :D

Jeg er sikker på, at vi henter en angriber kl 21:37 i morgen aften.
Endnu en Badji type, vi aldrig har hørt om.. men forhåbentlig bedre.

Jeg VED at vi skriver med en angriber i morgen, men sikkert allerede i morgen formiddag. Jeg forventer også en underskrift fra en ung, stærk centerforsvarer, som også kan spille 6'er.

#ElCambio

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back