Fornuftig handel! Det giver rigtig meget i bredden på midten, da han ligesom Solbakken vel kan dække for både Poulsen og Yakob? Husker altså han havde nogle fine offensive kvaliteter, men det blev kvalt lidt under Uwe. Kan vi så hive en angriber op ad hatten, så har det været et flot vindue.
+ holde på dem, vi allerede har. Det er næsten det vigtigste nu. Jeg sov ad helvede til i nat efter "rygtet" om Bech - og er også hele tiden bekymret for, om vi kan holde på Beijmo, Kahl og Carstensen. Luk vinduet. Eller knus det!
Lokalmediet Kieler Nachrichten skriver, at AGF betaler 12,5 millioner kroner for Magnus Knudsen. Det beløb kan stige yderligere.
bold.dk
Bold (Holstein avis er kilde) melder at priser lander på 12.5 mio dkk, med lidt ekstra klausul hvis vi kommer i Europa op knap 4 mio. Rigtig fin pris hvis det er korrekt!
Angiveligt har vi betalt 12,5 mio kr. med´mulig bonus, hvis vi kommer i Europa.
Lidt til den dyre ende i forhold til niveauet sidst han var i Århus, men omvendt er der nok bare inflation i transferpriser- og Magnus Knudsen har spillet meget i Tyskland, så det giver mening.
Andre der er ved at være godt træt af at alle prøver at lukrere på agf success. Pludselig vil selv stiften som ellers har kørt en hetz i mange år, har nu en betalt udgave af det hvide snit… puha
Jeg har - og jeg ved ikke om det er fra samme kilde som @Salling23 - også hørt om forholdsvis stor interesse for en af vores store profiler fra en specifik klub, men jeg kan heller ikke få den bekræftet; så jeg tror ikke han er fuld af fis. Men det er dumt at sige noget mere hvis man ikke er rimelig sikker i spyttet, for ellers får man påduttet sig et mærkat.
Udover alt det positive der er sagt, så har han også fået 30+ kampe i bundesligaen og 50+ kampe i 2. Bundesliga siden han forlod os. Klasse signing. Som mange andre, var jeg også super ærgerlig over, at man ikke hentede ham permanent
AGF leverede mandag en overraskende transfer. Magnus Knudsen vender tilbage fra tyske Holstein Kiel og er blevet købt på en aftale frem til sommeren 2030. Ifølge lokalmediet Kieler Nachrichten skal…
Magnus Knudsen gjorde det solidt (hverken mere eller mindre) sidste gang han var her.
Jeg tror dog, at han passer bedre ind i JP's spillestil - og på kort sigt er det en fordel, at han kender klubben. Lidt afhængigt af prisen er det en meget fornuftig transfer (umiddelbart).
Husker det som om han kom relativt rusten hertil, men bare blev bedre og bedre. Tror han passer perfekt ind i JPs spillestil og giver også fleksibilitet til at Yakob kan fungere som backup for Arnstad på 10'eren.
AGF leverede mandag en overraskende transfer. Magnus Knudsen vender tilbage fra tyske Holstein Kiel og er blevet købt på en aftale frem til sommeren 2030. Ifølge lokalmediet Kieler Nachrichten skal…
Jeg har - og jeg ved ikke om det er fra samme kilde som @Salling23 - også hørt om forholdsvis stor interesse for en af vores store profiler fra en specifik klub, men jeg kan heller ikke få den bekræftet; så jeg tror ikke han er fuld af fis. Men det er dumt at sige noget mere hvis man ikke er rimelig sikker i spyttet, for ellers får man påduttet sig et mærkat.
Husker det som om han kom relativt rusten hertil, men bare blev bedre og bedre. Tror han passer perfekt ind i JPs spillestil og giver også fleksibilitet til at Yakob kan fungere som backup for Arnstad på 10'eren.
Mindes også han havde et fint drive med bolden lidt ala MEM, men bedre til at komme med i feltet. Og en vis højde, så han også kan være en faktor på de høje indlæg.
Mindes også han havde et fint drive med bolden lidt ala MEM, men bedre til at komme med i feltet. Og en vis højde, så han også kan være en faktor på de høje indlæg.
Ja, erindrer dog ikke, at han helt havde MEMs (og Yakobs) evne til at vende på en modstander med bolden. Men erstatninger skal heller ikke være 1-1 og han har helt sikkert nogle rigtigt spændende kompetencer.
Når man tænker over den generelle melding om at både CV og JP har sagt over flere omgange, at der var en angriber for meget i truppen, så tror jeg godt vi kan konkludere at de også har synes der var en central midtbanespiller for lidt. I hvert fald hvis vi skal tage prisen på Magnus Knudsen for gode varer. Så Knudsen erstatter Badji i truppen.
Når man tænker over den generelle melding om at både CV og JP har sagt over flere omgange, at der var en angriber for meget i truppen, så tror jeg godt vi kan konkludere at de også har synes der var en central midtbanespiller for lidt. I hvert fald hvis vi skal tage prisen på Magnus Knudsen for gode varer. Så Knudsen erstatter Badji i truppen.
Jeg har hele tiden forstået det som om, at man var åbne for at tilføje en enkelt spiller (eller to) til truppen, hvis man kunne finde den rette. Og at den centrale/offensive midt var det vigtigste sted. Så tror ikke man kan konkludere at Badji er på vej væk, selvom begge parter helt tydeligt gerne vil se det ske.
@Mikkel_K skrev om Tobias Bech som den mest undervurderede AGF-spiller. Her er måske nummer to.
Jeg tror CV vægter omtanke højt. Niels F og Jesper Sørensen er reflekterede personer. Frederik Birk virker til at stikke lidt ud, i det selskab. Jacob Poulsen fremstår også ganske reflekteret. Og jeg tror man vægter spillere med fodboldintelligens meget højt, hvorfor en Uwe-spiller som Knudsen er et naturligt godt fit.
Ja, erindrer dog ikke, at han helt havde MEMs (og Yakobs) evne til at vende på en modstander med bolden. Men erstatninger skal heller ikke være 1-1 og han har helt sikkert nogle rigtigt spændende kompetencer.
Helt enig i at han ikke er en klon, men mindes han var god på bolden. Og enig i at erstatninger ikke skal være 1-1. Og hvis vi ender med at have NP, MS, MK og KY i foråret, så synes jeg også det er et godt mix af forskellige kompetencer på midten plus et lovende talent i Haugstrup.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.