New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 323K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Vinter 2025/2026
Det var da en ægte bombe! Jeg var aldrig glad for at se ham smutte, for jeg syntes faktisk han gjorde det mere end bare fornuftigt, da han var her.
Så er vi ved at være dækket ind på CM - nu skal Links have en back-up og - hvis det kan lade sig gøre - vi skal have fundet en angriber, der kan presse Paddy i foråret og tager over til sommer.
....og så krydser jeg fingre for at både Tingager og Mølgaard kan holde til at spille fodbold i foråret og længere.

Kongesigning, Magnus Knudsen gjorde et fantastisk indtryk hos mig da han var i klubben, han havde sine kritikere herinde, men hvilken spiller har ikke det?

Jeg hæfter mig ved at han er yderst dynamisk spiller, stærk i nærkampe, spil intelligent og derudover så kan han score mål. Han mindede mig en Bror Blume dengang han var i klubben, en spiller jeg også mener var undervurderet blandt mange.

Det styrker bredden på midtbanen, giver ro på den lange bane da han kender klubben indgående, samtidig er vi nu dækket ind, hvis en af vores midtbanespillere (Kevin Yakob) bliver solgt i det her vindue eller i det næste.

Fremragende start på Mandagen. :)

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back