Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Last edited:
Det her er faktuelt forkert:Men jeg troede at det var CVs mantra at vente til sidst fordi man så kan lave de bedste handler. Det her vindue er gået lige præcist som jeg frygtede. Vi var presset til sidst fordi CV har lurepasset for længe nøjagtig som han i årevis har fået kritik for. Jeg ser ikke det ændre sig og vil formentlig være det samme i de kommende vinduer.
Han er sikkert glimrende strategisk men som køb/salg har jeg aldrig været imponeret over ham.
Jørgensen og Carstensen blev hentet midt juli.
Førstnævnte i stedet for Anderson. Sidstnævnte på den plads som han sagde at vi ledte efter.
CV har sagt flere steder hen over sommeren, at dette ikke blev så vildt et vindue som sommeren 2024. Fordi stadionudgifterne hænger som en møllesten (tak til @Morten G for det præcise udtryk) om halsen på os.
Nu ville MEM så væk til sidst, og vi henter Solbakken som kapabel erstatning.
Så det er gået ret meget, som CV har signaleret hele sommeren - minus MEM som så blev erstattet.
Hvilket efterlod os med kontanter som han prøvede at sætte i handel til sidst. Men det kunne han ikke før MEM var solgt, hvilket afhang af Solbakken underskrift.
At det så er gået som du har frygtet ligger hos dig, og ikke hvad klubben har signaleret og handlet efter.
Alt det der ævl med at CV KUN kan handle sent - kan vi ikke snart begrave den og overlade den til overfladiske BIF-fans ?