Transfervindue Transfervindue sommer 2025
TilgiveraldrigErikR
Experienced member
Ingen har vel forventninger om 26 fuldgode suppespillere i vores trup. 15 + 1-2 backups på alle pladser er vel det optimale - backups helst i afdelingen for unge talenter.Synes det er et udtryk for en helt skæv opfattelse af vores økonomi og hvilken strategi CV er sendt i byen for at eksekvere. Vi er slet, slet ikke der, hvor vi kan forvente, at have en trup på 26 fuldgode superligaspillere.
Men jeg er måske også mere pessimistisk omkring vores økonomiske situation frem til det nye stadion står færdigt end de fleste. Jeg tror grunden til at JN og CV ikke har meldt klart ud om økonomi og strategi (sådan som vi vel alle savner) er at man ikke vil skræmme sponsorerne væk de næste par sæsoner...
Anken går på, at truppen er skævt sammensat og super sårbar overfor skader til stamspillerne - hvorfor vi let ender i en situation, hvor vi bliver dårligere fordi starterne skal spilles ude af position.
I næste kamp antager jeg det starter allerede - for der bliver Arnstad formentlig rykket tilbage på otteren, medmindre Solbakken helt mirakuløst er klar til at starte inde for første gang i 1½ år ...