New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 392K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Tænker desværre også man skal have afskibet Milan, hvis der skal være noget at skyde med økonomisk til en ekstra kant/off 8er (alt efter hvor Albert skal bruges).
Har vi ikke lige læst at der er plads til 4 løntunge profiler yderligere?
Jeg er slet ikke så negativ som dig men tænker nok også, at vi (kun) måske mangler en venstreback og kanter (hvis Gersbach er helt klar, gør vi ikke).
Der vil altid være positioner som vil være rare at opgradere men sådan er det - jeg tror det kommer til at afhænge af mulighederne der opstår.

Last edited:
Har vi ikke lige læst at der er plads til 4 løntunge profiler yderligere?
Jeg er slet ikke så negativ som dig men tænker nok også, at vi (kun) måske mangler en venstreback og kanter (hvis Gersbach er helt klar, gør vi ikke).
Der vil altid være positioner som vil være rare at opgradere men sådan er det - jeg tror det kommer til at afhænge af mulighederne der opstår.
Bestemt ikke nogen negativ tanke - blot en refleksion her i argurketiden hvor der ikke spilles superligabold ... må nøjes med EM ;-) Bliver bare spændende hvad der sker. Synes nogen gange det hjælper at skrue forventningerne lidt ned ift transfers, så hellere skrue forventningerne op til de ca 25 i truppen og de kedelige tilgange vi ikke forstår som måske kan overraske os
:)

Har de meldt det officielt ud, at de regner med at hente 4 profiler?

EB mener der er råd til det men det er vel altid det muliges kunst. Det er før set, at det ikke går som planlagt men denne gang har man nok råd til at spille på flere heste, så noget går nok hjem ;)

Men men men..... der står til sidst i transfervinduet, så jeg tror forventningerne skal skrues ned på div. fanfora.

At vi har råd til 4 store erstatninger betyder nok desværre ikke at vi henter dem i dette transfervindue. Vi har jo også haft råd til (flere) forstærkninger i de 2-3 seneste vinduer. Men det er også sådan det skal være. Vi skal ikke ud med 20-30 mio i hånden og finde ud af hvad vi kan købe for dem, fordi de ellers brænder i lommen. Vi skal fortsat lave vores scouting-arbejde rigtigt og også afvente de rigtige tidspunkter. For indimellem kommer der bare det her rigtig gode tilbud, hvor det bare handler om at slå til. Og så nytter det ikke, at vi i mellemtiden har købt fire Jevtovic-kloner til alt for høj en pris.

Desuden gætter jeg også på at vi nok skal lave et salg eller to i løbet af vinduet. Jon er jo bl.a. oplagt og der er vel også bud efter Grønbæk. Det sidste bliver dog et stort salg, hvis det sker.

Ja de 4 er vel bare Egelunds gæt med 4 - og det er et super godt gæt, især hvis der bliver solgt en og et talent udlejes som Anbo eller Lassen genudlejes

Naturligvis alt efter skader inden vinduet lukker samt hvor Gers og NB evt. står (tror ikke man tør regne med dem og bare har dem sombonus belært af sidste par år).

Der kommer en Højer og Bror afløser (til enten kant eller 8er - det må vi se) - det ligger fast, og tror måske også der kommer en offensiv mere, og vil Diks til AGF hen i vinduet finder man nok også penge til det. SIB har vel også altid en lille buffer med tørt krudt hvis noget skulle dukke op eller nogen skulle blive skadet. Ellers har bestyrelsen vel.

At vi har råd til 4 store erstatninger betyder nok desværre ikke at vi henter dem i dette transfervindue. Vi har jo også haft råd til (flere) forstærkninger i de 2-3 seneste vinduer. Men det er også sådan det skal være. Vi skal ikke ud med 20-30 mio i hånden og finde ud af hvad vi kan købe for dem, fordi de ellers brænder i lommen. Vi skal fortsat lave vores scouting-arbejde rigtigt og også afvente de rigtige tidspunkter. For indimellem kommer der bare det her rigtig gode tilbud, hvor det bare handler om at slå til. Og så nytter det ikke, at vi i mellemtiden har købt fire Jevtovic-kloner til alt for høj en pris.
Det håber jeg også - det skal gøres ordentligt og det skal være de rigtige, hvis der skal bindes mange midler i dem. Men er sikker på vi føler os på et godt sted og her post-corona gerne vil lave et par gode jyske handler (læs købe kvalitet billigt).

Der snakkes om 10 mio. kr. Vil vi virkelig smide så mange penge for en spiller der ikke har spillet højere end 1. division? Vil Brøndby det?
Edit; kan se på bold at flere brugere nævner han har været i spil i hollandske medier. Men Nijmegen har lige hentet Duelund, så spørgsmålet er om de også har brug for Mattson, eller om de netop hentede Duelund, fordi de ikke vil betale prisen på Mattson. Nå, vi bliver nok klogere snart.

Nå for den. Har bare ikke hørt om ham før denne sæson. Var ikke klar over han også var i Superligaen tidligere.
Han nåede 12 superligakampe for dem inden de rykkede ned forrige år. Men selv i en lidt svagere (men dog forstærket) 1. division er 25 mål meget for en midtbanespiller, som han lavede i den forgangne sæson. Plus 4 mål i pokalen. Kåret som årets profil i 1. division.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back