Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Jeg kan slet ikke se Vejle/Viborg/Silkeborg eller andre oprykkere komme i top 6 over et helt grundspil. Men kan de ligge i top 6 efter 6-10 kampe? Ja da. Det beviste Vejle også.Jeg tror Viborg har gode chancer for at overleve (måske endda i top-6).
Vejle skal passe på den farlige sæson nr. 2, men de får jo et nyt indspark efter trænerskiftet. SønderjyskE ser lidt kaotiske ud lige nu, mens OB og AaB helt sikkert heller ikke skal føle sig for sikre. Randers får nok også et svært efterår, men må være gode nok til at klare sig i nedrykningsspillet.
Men som Sønderjyske, så er de bare ikke stabile nok, og endda med dårligere trupper.
Der er sket større mirakler end at det skulle ske, men jeg ser det slet ikke som mere sandsynligt end ikke.
Jeg tror Viborg, Vejle og SIF kommer ud i en lang nedrykningskamp, hvor det ene af holdene trækker fribillet ved at de to andre går for meget i stå i foråret, eller at det ene hold går helt i stå, og de to andre skal kæmpe om at undgå den sidste nedrykningsplads.