Transfervindue Transfervindue sommer 2021
Nu lyder jeg nok som en gammel sur mand, men det kan jeg ikke rigtig se mening i. Det er jo ikke fordi vi vælter os i hundredevis af beskeder. Nu skal man så til at navigere i to forskellige tråde, som begge handler om det samme, men hvor man nu skal navigere to forskellige steder og diskutere det samme i hver sin tråd. Det bliver noget rod.I sagens natur kan diskussioner i et transfervindue jo rumme alt fra rygter, snakke om trupsammensætninger, vurderinger af de nye spillere, og potentielle nye spillere og 100 andre ting.
Jeg har lavet en ny tråd som alene bliver til præsentationer af nye spillere, og de umiddelbare snakke der er PÅ DAGEN omkring spilleren. Dagen efter spilleren er officiel kan man diskutere ham herinde (og hvem vi så ikke får til klubben, hvem vi stadig gerne vil have og alt andet man kunne ønske sig at vende).
Så altså hvis Stiften/EB/BT skriver at AGF senere i dag henter x eller y, så kan man poste det derinde. Og når den så bliver officiel, så kan spilleren diskuteres derinde, eller bare præsenteres derinde (med de links der nu er fra diverse medier etc). Så kan snakken fortsætte i dagene efter andetsteds.
Håber I vil tage godt imod initiativet. Og MÅLET er, at have en tråd som kun "lyser op" når AGF har hentet en ny spiller, eller x-medie skriver at AGF henter en ny. Altså ikke rygter eller spekulationer. Dem kan vi beholde herinde. Og kommentarerne til den nye tråd kan passende bringes her også. (copy-paste derinde også)
Man skal i stedet tage de lange diskussioner omkring truppen over i den rette tråd, som netop omhandler spillere og truppen.