TAK! Jeg har ikke nået at ænse diskussionen på twitter i den her omgang, men nåede omvendt netop i formiddag at formulere halvdelen af et indlæg om, at jeg følte, at majoriteten af de seneste ~1100 indlæg i transfertråden var repetitioner af truppens beskaffenhed og mangler - at jeg er imponeret over jeres engagement, men at det er svært at skille nye inputs fra gentagelser, og at der ikke er meget 'spænding' tilbage forbundet med at se Transfertråden highlighted på forsiden, fordi det ofte "blot" har handlet om truppen og måske kørt lidt i samme rille. Sårn har det i hvert fald føltes.
-at jeg, ligesom du nævner andres vigende deltagelse, selv har mærket interessen i forum falde, fordi jeg synes, at rigtig meget sander til og bliver svært uoverskueligt, når meget aktive brugere (ingen nævnt), nogle gange evner at tilføje flere sider mellem ellers rimelig jævnlige besøg, og opdage, at "vi stadig snakker om, hvorvidt Brandhof kan være vores bredde på højrebacken eller ej".
Jeg bifalder dit initiativ og forsøg på opdeling her, for jeg ville have appelleret til det samme. Dog lige med et følgende spørgsmål til, i hvilken af trådene du gerne vil, at vi deler de rygter, vi med tiden må høre, mens de stadig kun er rygter og hænger i vinden?
-altså, hvilken af trådene er rygtebørs, for det er lidt mit håb, at det ligeså meget er den, vi kan skille og dyrke, uden at flette debatten om trupsammensætning ind i rygterne. -at der kan være grund til spænding, når den 'rigtige' tråd lyser på forsiden igen.
Og så trænger jeg altså snart til et løst, anden-/tredjehånds-rygte. En spansk eller serbokroatisk agent, der er blevet spottet på dansk jord de sidste par dage. Anything
Edit: undskyld! Jeg stoppede med at læse da skriften blev fed, fordi jeg tog det for at være footeren. Jeg forstår, du ikke vil have rygter herinde. Det er også helt fint. Jeg savner en rigtig rygtebørs så, som ikke er snak om, hvor polyvalent Brandhof er