New posts

Kamptråd Træningskamp: AGF - Motherwell FC, søndag d. 05.07. kl 13.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 39
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 05-07-26

Falsk alarm og moralsk panik:

AGF-DK: (i dag kl. 10.45)
"På søndag den 5. juli kl. 14 spiller vi opstartens anden testkamp, når vi får besøg af skotske Motherwell FC.

Kampen spilles på Bane 1 på Fredensvang og der er fri adgang til at overvære kampen - enten fra områderne bag de to mål eller fra tribune-området på langsiden, hvorfra der er adgang fra AGF Tennis fra Midtagerve
j"

Kom glad!

/W

Falsk alarm og moralsk panik:

AGF-DK: (i dag kl. 10.45)
"På søndag den 5. juli kl. 14 spiller vi opstartens anden testkamp, når vi får besøg af skotske Motherwell FC.

Kampen spilles på Bane 1 på Fredensvang og der er fri adgang til at overvære kampen - enten fra områderne bag de to mål eller fra tribune-området på langsiden, hvorfra der er adgang fra AGF Tennis fra Midtagerve
j"

Kom glad!

/W
vil det være tilladt at nyde en medbragt øl/sodavand, eller bliver den slags set ned på

Last edited:
Jeg tilbragte mange timer på det der nu hedder bane 5 (D på billedet), i min barndom. Vi boede i blokken lige på den anden side af Jyllands Alle. Så vi var nogle knægte der løb over vejen (bestemt ikke ufarligt) og kravlede over hegnet. Det var ikke så tit der var nogen der kom helt derned og jagede os væk.

Jens Jønssons far, Henrik, var også en af drengene i kvarteret. Men han kastede sig over Basketball og Bakken Bears.

Kampen er åben for os med en lav AGF score og arbejde der gør man ingen chance har for at få fat i en billet
Ja jeg har både en lav AGF score og en lav IQ, så det er dejligt at jeg ikke skal til at følge en Søren Højlund instruks i hvordan jeg kan se kampen på Play+ og så oven i købet på engelsk, det hitter jeg sgu aldrig ud af.

Latest posts

Back