New posts

Tråden om engelsk fodbold

• Thread starter Thread starter swharders
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 273
  • Views Views: Views 18K
Jeg går altså ikke ret meget op i engelsk fodbold
Men jeg er tit blevet spurgt af GF venner om, hvilket engelsk hold jeg holder med...
Det må så være Man U..
En af de absolut første fodboldkampe jeg så live var MU mod "Stævnet" I nok '68/69 i Idrætsparken
Stævnet var et hold af de bedste københavnske spillere. En sommer træningskamp...
Men Man U havde Bobby Charlton, George Best, Dennis Law mv...
Der blev jeg starstruck

Delvist on topic, er der nogen herinde, der erfaring med sportsrejserudbydere?
Der er i hvert fald seks til syv danske og europæiske udbydere tilknyttet virk.dk, som alle hylder sig selv som både de største, bedste og billigste og det hele på én gang. De er svære at skelne fra hinanden.
Nogle kommentarer herfra?

Ingen personlig erfaring, men groundhoppingtours er i hvert fald startet af en der brænder for fodbolden.
(Nicolai Bryde Nielsen)
Det gør dem ikke nødvendigvis til bedste rejsearrangør, men de er da værd at tage et kig på.
Tak! De tilbyder bl.a. ture til St. Pauli. Jeg har tænkt et par gange på at kombinere en tur derned med et besøg på https://reverb.hardrock.com/hamburg/

Premier League eksperimenterer med transfervinduet og åbner det tidligt - pointen er, at åbne det før VM for klubhold.

Transfervinduet vil være ekstraordinært være åbent fra 1. til 10. juni, så det er muligt at registrere nye spillere op til klub-VM, der begynder 14. juni.

Derefter vil vinduet åbne igen fra 16. juni, inden det smækker i 1. september.

Latest posts

Back