Ja, der er sket meget siden dengang. Nouck er vel heller ikke for alvor slået igennem endnu. Han har udviklet sig, med af det jeg har set synes jeg stadig det meget er farten han lever på. Jeg synes også det er mere ærgerligt det ikke lykkedes med Jalal dengang.
JP har et godt kendskab til deres trup, men vi skal nok også på en eller anden måde få øje på noget potentiale de ikke rigtig selv kan se ellers vil det formentlig være for dyrt.
Jeg forventer i det hele taget ikke at vi kan finde ret mange af de spillere vi skal bruge til sommer i danske klubber. Hvis de er gode nok er de som regel for dyre. Men vi skal da se om der er muligheder hos nedrykkerne og holde øje med spillere der er lidt mere til fremtiden.
Jeg tror også det er begrænset hvad der kan hentes rundt omkring i Superligaen. Specielt i de klubber vi sandsynligvis kan hente i.
Viborg
-Kierkegaard - absolut spændende, burde være mulig.
-Anyembe - spændende men nok mere en Dalsgaard afløser, kan spille højre stopper.
-Kuzmic - kræver vi spiller med en 4'er bagved
-Søndergaard - har rigeligt med spillere til hans position
-Jalal - kan spille wingback, spændende, men højre wingback og meget offensiv (for meget med Emmery/Links på den anden?)
-Nouck - et alternativ system, og bedst med masser af bagrum
Sønderjyske
-Hyseni - mega spændende, spiller ikke nok til et stort salg.
-Hoppe - spændende Serra alternativ (altså næstbedste angriber, som Borgere kan overhale)
Fredericia
-Birksø - synes han er spændende, men numerisk bliver vi for mange så
-Etim - meget rå, men måske samme rolle som Serra har pt
-Joahnnesen og Kritjannsson lader FCM nok ikke skifte til os
Randers
-Sabil Hansen - som jeg hører det har vi kigget der, kunne være en højre stopper ala Beijmo (stærk defensiv back)
-Bjørkengren - for mange spillere til den position
-Toure - hvis han tager samme skridt som brormand, så måske
OB
-Askou - mega spændende og måske allerede ved at vokse sig ud af vores økonomi.
-Ejdum - mega spændende, Brøndby prøvede men tror det bliver udlandet
-Ganaus - spændende som Serra alternativ, ikke første angriber
-W. Martin - spændende ,men også uskolet og uprøvet
Vejle
-Gammelgaard - måske endda begge - synes lidt skrømmende Christian ikke er større profil
-Bismark - meget rå, men lidt svær at vurdere
-Camara - meget rå, men lidt svær at vurdere
Silkeborg
-Østrøm - overraskende ung stadig, ikke imponerende topniveau - gammel back, så god yderstopper
-Ganchas - spændende, men nok mest pga den venstre pasningsfod
-Adamsen .- rutineret mplscorer, anderledes end det vi har
Ud af alle dem jeg lige har nævnt, så tror jeg Hyseni, Askou, Ejdum, Kirkegaard, Ganchas og måske Sabil Hansen kunne være spændende. Ryger Hedenstad tilbage til Norge (der er en del rokader deroppe pt), så kunne Birksø også være det.