New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 271K
Superligaen 2025/2026
True..

Imo bare nemmere at ændre "form" end generelt slid :) Brøndby er jo også pludselig i fin form..

Derudover er de kun udspillet i Brøndby kampen, og så til dels imod os, når man kigger på stats. Imod FCM, Viborg og FCN er det tæt på de statistiske parametre.
Ja, det er skide svært - ser man 5 kampoe er de ligaens dårligste hold med 2 point.
Jeg har bare ikke så meget tiltro til dem

Ja, det er skide svært - ser man 5 kampoe er de ligaens dårligste hold med 2 point.
Jeg har bare ikke så meget tiltro til dem
Nej, de lider under at have solgt deres to bedste offensive spillere og være lidt ramt af skader og karantæner. Men det er også bare en klassisk bananskrælskamp for FCM, med sådan en kamp mod et formsvagt hold klemt inde mellem to kampe mod de direkte guldkonkurrenter. Så kan også sagtens finde argumenter for, hvorfor det kan gå galt for dem i aften.

Men altså vi skal bare vinde de to næste kampe. Så er det nærmest ligegyldigt hvad FCM gør i aften.

Jeg tog performativt en flaske Champagne ud af køleskabet og ned i et skab mandag aften inden sengetid.

Men nu er den røget op igen, og ind på køl. Jeg håber at den bliver en del af en guldfejring.

Men ellers vil jeg nok kunne åbne den og fejre en flot sæson, hvor AGF vandt sølv med flot spil og i virkeligheden lidt en "grim ælling" historie, om Uwes tonsere, der tabte og tabte, og så pludselig blev en smuk svane med et sammenhold, en tro på sig selv og hinanden, og flotte mål.

Og hvis jeg stadig er bitter over tabt guld, så kan jeg måske nå at fejre Putins pludselige død eller den amerikanske præsidents impeachment, dødsfald eller andet.

Jeg har svært ved at se, at Sønderjyske kan tage point fra FCM i aften; ser det meget gerne ske. Men med Flø som keeper, Cherif med karantæne og SE faldt totalt sammen mod BIF er det op ad bakke for SE. Nuvel, SE er bedst hjemme...(og mod AGF :confused:), så håbet er der da. AGF skal selv vinde resten, så er vi mestre, men færre point er et mesterskab stadigvæk muligt...men mod FCM skal der 3 point på kontoen.
FCM har så vidt jeg kan se, kun slået Sønderjyske en gang i Haderslev siden 2019 i superligaen. Det er derfor heller ikke bare givet, at de vinder den i aften.

Last edited:
Altså dem som lige tabte 6-0 til bif?

Jeg tror fcm kører den over.
Jeg vil lige indskyde noget her som Sønderjyske-fan der godt kan lide at følge med i både jeres stadionbyggeri og som generelt følger med på diverse klubfora.

Sidst Sønderjyske fik en gigantisk snitter på en svær udebane (6-2 i Herning), gik de ud og slog et andet godt hold på hjemmebane en uge senere (3-2 over Nordsjælland). De er generelt et hold der ser ud til at være ret gode til at isolere kampene og ofte kommer stærkt tilbage fra en nedtur. Ikke dermed sagt at Midtjylland ikke er relativt store favoritter. Men de har det altid svært i Haderslev og jeg håber at vi kan tage noget fra dem i en periode hvor de er udfordret på truppen og hvor fokus forhåbentligt er mere på AGF når nu vi lige er klemt ind imellem de to vigtige mesterskabsopgør og at de derfor undervurderer os igen som i Herning for nogle uger siden.

Man kan jo også bare kigge på Silkeborg der er kommet godt igen efter 7-0 snitter i Parken.

Jeg håber at vi kan hjælpe jer lidt i aften og jeg håber at I vinder mesterskabet, da det bare er en federe historie. Vi ses den 3. maj

Latest posts

Back