New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 381K
Superligaen 2025/2026
Lidt mere seriøst, jeg tror også FCM napper mesterskabet, mest af alt pga strukturen i ligaen.
Det er som produkt rigtig rigtig godt, men jeg tror også umiddelbart det bliver endnu sværere at lave et overfald på titlen, pga af de sidste 10 kampe.
Lidt det samme med kvartfinalerne i pokalen over to kampe, det bliver bare mindre sandsynligt at mindre hold(okonomier) kan staa distancen.
Men for fanden hvor skal vi huske at nyde øjeblikket, vi fører ligaen og vi gør det fortjent!

Jeg tror hverdagen melder sig i foråret, derfor håber jeg også at vi forsøger at holde noget fokus på pokalen.

Jeg var en stor teenager i 96 og det er lidt den samme følelse, det kildrer rigtig godt.

De sidste par år har vi set FCK blive mestre med 59 point (2023) og FCN blive nummer fire med 58 point (2024). Det er svært at sige noget sikkert om, hvad 'der vil være nok' til hvad.

En tommelfingerregel er nok, at 50 point så er du en del af medaljekampen, 60 point så er du en del af guldkampen. Rækker det så, det ved vi ikke. Men vi er hvert fald godt på vej.
De sidste år er grundspillet vundet med 43-48 point. Hvis vi skal have lidt at tære på i mesterskabsspillet skal vi nok i den høje ende af det interval. Det betyder 2 point i snit de sidste 9 kampe svarende til 6 sejre. Et par uafgjorte mod FCMK ville gøre en verden til forskel.

Vi er 8 (otte!) point foran FCK! Vi et plus på 15 point på 10 runder.

Det siger vist noget om begge klubber, men det er ret vildt!
FCK har fået seks point i seks kampe siden transfervinduet lukkede. AGF har også i seks kampe fået 16 point.

Mads Emil Madsen har ikke været på banen i en sejr over et superligahold siden AGFs 5-1 sejr over Fredericia.

Thomas Jørgensen er virkelig en lækker spiller… Men den prismatch-klausul FCK har på ham gør, at vi aldrig vil kunne trække han hjem, medmindre han selv nægter at skifte til FCK..

Hvis vi byder 20mio vil FCK jo bare lægge det samme, samt en langt større løn..
Han blev buh’et ud i dag. Håber det gør ham lidt betænkelig.

Når det er sagt, så er han allerede for god til Superligaen. Han ryger til udlandet til sommer.

Han blev buh’et ud i dag. Håber det gør ham lidt betænkelig.

Når det er sagt, så er han allerede for god til Superligaen. Han ryger til udlandet til sommer.
Det tror jeg helt bestemt også… Men kunne man nu hente ham til vinter for 20mio + en aftale om at slippe ham med en klausul til 75mio, inklusiv en videresalg på 10-15%, så kunne det være en rigtig spændende sag for alle parter, da han kunne være med til at spille om et potentielt mesterskab og blive en del af et potentielt legendarisk AGF-hold.. Jeg synes faktisk at den pakke ville være ekstremt flot..

Latest posts

Back