New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
FCM slår Vejle og Fredericia med hhv 5-1 og 4-0.
Tilsvarende for os: 1-0 og 4-1.
Den smalle sejr var helt i starten af sæsonen.
Jeg tror på en MEGET lige kamp mandag 8 dage…den største udfordring for os tror jeg ligger i at kunne matche deres fysik i eget felt - de har mange centimetre og kilo at skyde med, hvor det er altafgørende at både Tingager og Dalsgaard byder ind.

FCM slår Vejle og Fredericia med hhv 5-1 og 4-0.
Tilsvarende for os: 1-0 og 4-1.
Den smalle sejr var helt i starten af sæsonen.
Jeg tror på en MEGET lige kamp mandag 8 dage…den største udfordring for os tror jeg ligger i at kunne matche deres fysik i eget felt - de har mange centimetre og kilo at skyde med, hvor det er altafgørende at både Tingager og Dalsgaard byder ind.
Omvendt synes jeg at det virker som om det øjeblikkelige forsøg på at stække os hedder at pakke sig og spille på kontra. Det så vi fra både Brøndby og FCN og det voldte os lidt besvær. Det ser jeg bare ikke FCM komme med på hjemmebane og så bliver det en bedre kamp for Links og vores 10'ere, Arnstad og Bech. Spørgsmålet er så selvfølgelig, om vi selv kan stå distancen defensivt, men mon ikke vi har Tingager tilbage om 8 dage?

Billig baggrund eller ej, så er det sgu imponerende, at de bare maltrakterer deres modstandere og lukker kampene efter en time. Og det er 3 kampe i træk nu. De giver næsten intet defensivt, og så er de bare vilde og kyniske foran mål.

Tullberg har også kun været der i 2 måneder. Hvor har han mon rykket det hold hen, når vi kommer på den anden side af vinterpausen? Lidt skræmmende at tænke på.

FCM er ret store favoritter til guldet. Det ville være utroværdigt at mene andet.

Billig baggrund eller ej, så er det sgu imponerende, at de bare maltrakterer deres modstandere og lukker kampene efter en time. Og det er 3 kampe i træk nu. De giver næsten intet defensivt, og så er de bare vilde og kyniske foran mål.

Tullberg har også kun været der i 2 måneder. Hvor har han mon rykket det hold hen, når vi kommer på den anden side af vinterpausen? Lidt skræmmende at tænke på.

FCM er ret store favoritter til guldet. Det ville være utroværdigt at mene andet.
Jeg garanterer dig, at 90% af danske sportsjournalister fortsat har FCK som favoritter til guldet foran BIF på 2. pladsen.
De kan bare ikke forestille sig andre udfald.

Jeg er spændt på at se deres opstilling i de kommende kampe

30.10: Silkeborg (Pokal)
3.11: AGF (Superliga)
6.11: Celtic (Europa)
9.11: Randers (Superliga)

Jeg garanterer dig, at 90% af danske sportsjournalister fortsat har FCK som favoritter til guldet foran BIF på 2. pladsen.
De kan bare ikke forestille sig andre udfald.
Jeg tror også, at mange har FCK som favorit, og det er ret vildt i forhold til, hvordan det går lige nu.

Siden FCM mødte Fredericia sidst (og dummede sig), har de spillet 16 kampe. 14 sejre - 12 med mindst to mål, og en af de to etmålssejre var i Nottingham - uafgjort i Parken og ét nederlag på kunst i Farum. Det er en hel vild stime, der burde gøre dem til storfavoritter til titlen pt.

Jeg er spændt på at se deres opstilling i de kommende kampe

30.10: Silkeborg (Pokal)
3.11: AGF (Superliga)
6.11: Celtic (Europa)
9.11: Randers (Superliga)
Tjah, de har bare så vild en trup, at de kan snildt rotere på 6-7 pladser, uden man nærmest lægger mærke til, at de har roteret. Og de har nu haft 3 kampe i træk, hvor de har kunne skifte ud efter 60 minutter.

De har 4 klasse stoppere, de kan rotere imellem
Simsir/Gogorza
Cho/Brumado/Franculino
Castillo/Bravo/Byskov/Silva
Paulinho/Bak
Olafsson/Lössl

Det er vel kun i deres højre side, at de måske er lidt tynde.

Tjah, de har bare så vild en trup, at de kan snildt rotere på 6-7 pladser, uden man nærmest lægger mærke til, at de har roteret.

De har 4 klasse stoppere, de kan rotere imellem
Simsir/Gogorza
Cho/Brumado/Franculino
Castillo/Bravo/Byskov/Silva
Paulinho/Bak
Olafsson/Lössl

Det er vel kun i ders højre side, at de måske er lidt tynde.
Jeg tror ikke det bliver nemt, men hvilke kampe prioriterer de højest.
Umiddelbart vil jeg mene Celtic er vigtigst for dem

Jeg tror ikke det bliver nemt, men hvilke kampe prioriterer de højest.
Umiddelbart vil jeg mene Celtic er vigtigst for dem
Mon ik de roterer en del til pokalkampen. Det er også på hjemmebane, så den bør de køre sikkert hjem med B-holdet.

Så kan de sikkert stille med stammen mod os og Celtic. Altså, Olafsson, MBS, Billing, Osorio, Simsir og Franculino, og så roterer de nok på de resterende pladser, hvor det giver mening.

Jeg tror også, at mange har FCK som favorit, og det er ret vildt i forhold til, hvordan det går lige nu.

Siden FCM mødte Fredericia sidst (og dummede sig), har de spillet 16 kampe. 14 sejre - 12 med mindst to mål, og en af de to etmålssejre var i Nottingham - uafgjort i Parken og ét nederlag på kunst i Farum. Det er en hel vild stime, der burde gøre dem til storfavoritter til titlen pt.
Det er ogsaa en andet hold i ligaen med en temmelig vild stime :cool:

Latest posts

Back