New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Superligaen 2025/2026
Ja, det minder om et gammel Michael Laudrup mål i Sovjet-kampen 1985, hvor jeg tror det var Søren Lerby der lavede det løb. Og Svend Gehrs' legendariske (underlige) kommentar i situationen "tvinger russerne til at koncentrere sig!"
Jeg kom til at tænke på om der var andre mål der lignede noget fra den kamp, men det er vist ikke rigtigt tilfældet, der mangler i hvert fald et fra en fuldstændig vanvittig vinkel 😄
 
Vi fik også set idag hvorfor Duelund ikke kunne bruges i AGF. Ja han har et spark på stolpen men han skaber ikke noget for sine holdkammerater.

og så kunne det have klædt ham at takke for klapsalverne i sit interview. Der tabte jeg godt nok en del for ham.
Jeg synes der er mere potentiale i Arnstad til den plads. Havde man beholdt Duelund, så var han jo kommet ind i stedet for Emmery i dag - og selvom jeg synes det var et mindre godt indhop, så skal de unge have chancen.
 
Jeg synes der er mere potentiale i Arnstad til den plads. Havde man beholdt Duelund, så var han jo kommet ind i stedet for Emmery i dag - og selvom jeg synes det var et mindre godt indhop, så skal de unge have chancen.
helt enig. Arnstad har meget mere fart og hurtigere driblinger. Duelund har et godt spark hvilket vi mangler at se lidt mere fra Arnstad
 
Vi fik også set idag hvorfor Duelund ikke kunne bruges i AGF. Ja han har et spark på stolpen men han skaber ikke noget for sine holdkammerater.

og så kunne det have klædt ham at takke for klapsalverne i sit interview. Der tabte jeg godt nok en del for ham.
Jeg tror os fand har et meget bedre forhold til duen, end duen har til os eller agf som klub desværre
 
Mikkel Duelund virker ikke til at være et godt sted ift tiden i AGF. Jeg kan sagtens forstå hvis han er depri over at have startet godt, været gennem et træls skadesforløb, måske accelereret returnen og fået tilbagefald, og så blive ignoreret da han er klar og vil vise hvad han kan ... og så, som ultimativ forløsning, at blive tilbudt betragtelig lønnedgang kort tid før der kommer en træner med en spillestil han for alvor passer til.

Det virker til det han kommer fra fylder mere end hvad han er kommet til - men samtidig også til han forsøger at lægge det bag sig med kommentaren om at AGF ikke betyder så meget for ham.

Som en der har støttet ham hele vejen, inkl at håbe det bedste for ham i VB, er det da ærgerligt. Men det kommer måske når han har fået det mere på afstand.
 
Mikkel Duelund virker ikke til at være et godt sted ift tiden i AGF. Jeg kan sagtens forstå hvis han er depri over at have startet godt, været gennem et træls skadesforløb, måske accelereret returnen og fået tilbagefald, og så blive ignoreret da han er klar og vil vise hvad han kan ... og så, som ultimativ forløsning, at blive tilbudt betragtelig lønnedgang kort tid før der kommer en træner med en spillestil han for alvor passer til.

Det virker til det han kommer fra fylder mere end hvad han er kommet til - men samtidig også til han forsøger at lægge det bag sig med kommentaren om at AGF ikke betyder så meget for ham.

Som en der har støttet ham hele vejen, inkl at håbe det bedste for ham i VB, er det da ærgerligt. Men det kommer måske når han har fået det mere på afstand.

Duelund accellerere da ikke nogen retur? Tværtimod fik han - som jeg husker det i hvert fald - efter det første succesfulde forår en ‘forebyggende’ operation, han havde haft brug for i flere år, selvom den faktisk ikke var nødvendigt for, at han kunne spille det følgende efterår. Operationen skulle få de tilbagevendende problemer til at gå væk, hvilket den øjensynligt gjorde, men det var også den, der holdt ham ude i dele af efteråret.

Jeg opfatter det klart som, at AGF gav ham tid til at komme sig over skaderne, og da han så var klar, kunne han ikke komme på holdet (på grund af niveau, Uwe eller noget derimellem).

Jeg har absolut intet imod Duelund. Han er en fodboldspiller som så mange andre. Men jeg har heller ikke nogen særlig veneration for ham. Som ung valgte han AGF fra til fordel for Herning. Og i går anerkendte han end ikke klapsalverne, da han gik fra banen. Det virker ikke som om, at AGF har en særlig plads i hans hjerte (det er der ikke noget galt med), og jeg kan ikke se, hvorfor han skulle have en særlig plads i vores hjerter.
 
Duelund accellerere da ikke nogen retur? Tværtimod fik han - som jeg husker det i hvert fald - efter det første succesfulde forår en ‘forebyggende’ operation, han havde haft brug for i flere år, selvom den faktisk ikke var nødvendigt for, at han kunne spille det følgende efterår. Operationen skulle få de tilbagevendende problemer til at gå væk, hvilket den øjensynligt gjorde, men det var også den, der holdt ham ude i dele af efteråret.
Han fik jo faktisk chancen af flere omgange i det efterfølgende forår, men fik så forskellige muskelskader, som muligvis kunne skyldes at han forsøgte at accellerere sit come-back. Problemet var jo lidt (meget), at vi skulle ændre spillestil, når vi skulle udnytte Duelunds forcer og jeg tænker at det var det Uwe mistede tålmodigheden med. Duelund kunne dog udmærket have været brugt som angriber, i en 3-5-2 og været et fint supplement til PM og Bech.
 
San Diego er vel det nye projekt for ejerne. Så kan FCN sælge ud af arvesølvet og blive solgt til højeste bud, og Dan Hammer kan få lov at gentage sin gamle sang om, at budgettet betyder 643 % for slutplaceringen i al uendelighed:devilish:
San Diego bliver finansieret via FCN.

Modsat andre multi-ejerskaber er FCN så ekstremt heldige, at de er den eneste klub i Europa. Så de store talenter i Afrika, og Skandinavien, skal via Farum før de kan sælges dyrt.

En spiller med Harders CV bliver ikke solgt for 20 mill Euro fra en afrikansk liga, eller MLS.

Hele værdiforøgelsen sker her.

I Brøndby er der andre europæiske klubber der spiller f.eks Bundesliga.
 
San Diego bliver finansieret via FCN.

Modsat andre multi-ejerskaber er FCN så ekstremt heldige, at de er den eneste klub i Europa. Så de store talenter i Afrika, og Skandinavien, skal via Farum før de kan sælges dyrt.

En spiller med Harders CV bliver ikke solgt for 20 mill Euro fra en afrikansk liga, eller MLS.

Hele værdiforøgelsen sker her.

I Brøndby er der andre europæiske klubber der spiller f.eks Bundesliga.
🤢🤮
 

Latest posts

Back
Top