Jeg tror faktisk også Links' mål var blandt de nominerede, men det kan man vist ikke se efterfølgende. Jeg har ikke set alle rundens mål og ved ikke lige hvilke der er bedre. Jeg ville være voldsomt utilfreds med forsvaret hvis de var scoret mod AGF, det er virkelig passivt og med spillere der bakker, men det er selvfølgelig også noget man får fremprovokeret, bl.a. ved PM's løb og som Arnstad så udnytter på bedste vis.