Nu har jeg selv argumenteret for at prøve Bech som 9er og så vil jeg gerne prøve Arnstad i stedet for Madsen for at tage et par eksempler men vi skal heller ikke glemme, det var Uwes fortrukne, som spillede en fin 1. halvleg.
At det hele ramlede efter de 2 hurtige scoringer, holder jeg fast i, handlede langt mere om det mentale end om niveauet.
Jeg kan sagtes skrive et længere indlæg om ting, jeg er utilfreds med men mismodet herinde er allerede ekstrem og jeg har ingen lyst til at fodre det mismod, hvis jeg kan undgå det, i hvert fald ikke omkring JP, CV og de nye spillere.
Det er faktuelt forkert. Der er hentet 2 forstærkninger - og ja jeg kunne da godt ønske mig en forklaring på, hvorfor de ikke spiller mere - men hvis du mener, truppen burde være helt eller tæt på komplet, må jeg bare sige, det ikke kan lade sig gøre med tanke på vores økonomi og plads i fødekæden.
Dybt uenig. Truppen er til mere end en nedrykning.
Det er den kortsigtet tilgang mit indlæg skal være et modstykke til. Det er min overbevisning, kontinuerlig sportslig succes kommer af langtidsplanlægning, hvor der accepteres, at tiltag som kan koste point på den korte bane, vinder på den lange bane men jeg er enig i og som jeg også skrev, kan vi ikke tåle mange flere nederlag før situationen bliver mere end kritisk takket være et horribelt 2025 slutspil.
Som jeg skrev til en på Twitter, står JP i noget nær den sværeste situation, hvor han skal indføre sine ideer med et aldrende, underpræsterende og mentalt hårdt ramt trup og en rasende utålmodig fanbase.