New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Superligaen 2025/2026
Jeg er faktisk forundret over han ikke er slået igennem endnu.

Mon ikke det er klassikeren med en ung spiller købt for mange penge lige skal vænne sig til at spille i en noget større klub oveni i det pres salgsprisen giver? Og så min kæphest, at han måske ikke har følt den nødvendige opbakning fra træneren men har den nu med salget af Kvistgaarden.
 
Mon ikke det er klassikeren med en ung spiller købt for mange penge lige skal vænne sig til at spille i en noget større klub oveni i det pres salgsprisen giver? Og så min kæphest, at han måske ikke har følt den nødvendige opbakning fra træneren men har den nu med salget af Kvistgaarden.
Sandsynligvis.

Jeg ved ikke lige mht Kvistgaarden. Jeg synes Kvistgaarden er bedst som 9’er, og det synes jeg ikke Bundgaard er.

Lad os se. Der er spillet 1 runde
 
Fck tæt på at blive enige med Porto, om deres køb af Froholdt for kr. 165 mio.

Det er ikke det store problem, at man køber ind for mange millioner, når man løbende har en talentafdeling som udvikler talenter til den slags salg.

 
Fck tæt på at blive enige med Porto, om deres køb af Froholdt for kr. 165 mio.

Det er ikke det store problem, at man køber ind for mange millioner, når man løbende har en talentafdeling som udvikler talenter til den slags salg.

Vi ville dog heller ikke kunne sælge samme spiller til samme pris, der er noget med europæiske kampe og landskampe og at bygge sine salgspriser op over tid, men det ændrer selvfølgelig ikke på at vi skal have udviklet flere talenter vi kan sælge dyrt, så vi kan geninvestere mere i truppen.
 
Vi ville dog heller ikke kunne sælge samme spiller til samme pris, der er noget med europæiske kampe og landskampe og at bygge sine salgspriser op over tid, men det ændrer selvfølgelig ikke på at vi skal have udviklet flere talenter vi kan sælge dyrt, så vi kan geninvestere mere i truppen.

Selvfølgelig kan vi ikke det og skal have bygget op over tid - nu har vi desværre stået i stampe i et par år. Der er håb for fremtiden.

Fck har (vist) handlet ind for et 3-cifret millionbeløb og nu ser det ud til at være finansieret på et (forventet) salg. Det er stærkt gået af dem.
 
Selvfølgelig kan vi ikke det og skal have bygget op over tid - nu har vi desværre stået i stampe i et par år. Der er håb for fremtiden.

Fck har (vist) handlet ind for et 3-cifret millionbeløb og nu ser det ud til at være finansieret på et (forventet) salg. Det er stærkt gået af dem.
Ja, på vores noget lavere niveau kan et enkelt salg til 40-50 mio jo også give penge til et par virkelig gode forstærkninger. Selvom det ikke er 1:1 med den slags beløb. Men vi har jo også diskuteret om ikke CV faktisk har lidt luft i budgettet. Det er småpenge for FCK, men kunne gøre en stor forskel hvis man øger budgettet med 5-10 mio. Mon ikke også man lurer på noget, som måske også afhænger lidt af hvor man kan se at der er størst mangler efter de første par kampe. Måske en udskiftning af Serra.
 
Tør godt kalde den meget tidligt, men tillykke til FCK med titlen i år. Jeg tror faktisk godt det kan blive en lidt kedelig kamp om førstepladsen.

Tjabum, det er vel set før, at dyre trupper med store egoer og fokus på champions league kampe kan smide så mange point på en kold mandag aften i Haderslev, at de pludselig ikke er foran længere. Men det er da klart, at det lige her og nu er noget a la 60 % til FCK, 30 % til FCM og 10 % på alle andre
 
Tør godt kalde den meget tidligt, men tillykke til FCK med titlen i år. Jeg tror faktisk godt det kan blive en lidt kedelig kamp om førstepladsen.
Altså, det er da sidste års bedste spiller de er ved at sælge nu. Det udligner da noget i forhold til FCM. Derudover er det virkelig en blandet flok, FCK har fået sat sammen i forhold til nationaliteter.
 
Nu prøver jeg igen med ja-hatten på.

Efter 2 runder er det stadig svingende spil der præger holdene i det lys er der ikke noget alarmerende i vores spil. Med lidt held og mere dygtighed i afslutningerne kunne vi godt have stået med 6 point.
Ja, hvis og hvis og min røv er spids, det kan vi ikke bruge til noget men jo det kan vi. Ligesom da vi startede skidt i den første bronze sæson med David, der var resultaterne heller ikke gode med 2 uafgjorte og 3 nederlag i de 5 første kampe og krisestemningen var ved at indfinde sig. Hvad der til gengæld ikke blev snakket så meget om, var at spillet var til mere.

Skal vi ud af det her mismod, skal vi insistere på at holde fast i det, som har været lovende og bygge videre på det. Dernæst må vi forvente og formode at både Carstensen og Jørgensen snart er til rådighed og bliver en gevinst og forhåbentlig en eller 2 gode forstærkninger.

Jeg er ikke blind for,kommer den sejr ikke snart, bliver det umuligt at fastholde noget som helst positivt og panikstemningen vil brede sig og både CV og JP vil konsekvent blive spurgt indtil fyring men indtil da håber jeg, JP fortsætter med at udvikle sine ideer.
 
Nu prøver jeg igen med ja-hatten på.

Efter 2 runder er det stadig svingende spil der præger holdene i det lys er der ikke noget alarmerende i vores spil. Med lidt held og mere dygtighed i afslutningerne kunne vi godt have stået med 6 point.
Ja, hvis og hvis og min røv er spids, det kan vi ikke bruge til noget men jo det kan vi. Ligesom da vi startede skidt i den første bronze sæson med David, der var resultaterne heller ikke gode med 2 uafgjorte og 3 nederlag i de 5 første kampe og krisestemningen var ved at indfinde sig. Hvad der til gengæld ikke blev snakket så meget om, var at spillet var til mere.

Skal vi ud af det her mismod, skal vi insistere på at holde fast i det, som har været lovende og bygge videre på det. Dernæst må vi forvente og formode at både Carstensen og Jørgensen snart er til rådighed og bliver en gevinst og forhåbentlig en eller 2 gode forstærkninger.

Jeg er ikke blind for,kommer den sejr ikke snart, bliver det umuligt at fastholde noget som helst positivt og panikstemningen vil brede sig og både CV og JP vil konsekvent blive spurgt indtil fyring men indtil da håber jeg, JP fortsætter med at udvikle sine ideer.
Jeg elsker din ja-hat, men er der efterhånden nogen der kan huske, hvornår de 11 der spillede mod RFC har vundet en gældende kamp?

Med de modstandere vi har de næste tre kampe, kan jeg ikke se, hvordan vi kan undgå at ligge under nedrykningsstregen sammen med SIF, der virker helt tandløse.

Når de samme spillere ikke har vundet en kamp nogen efterhånden kan huske, skulle der have været nyt kampklart blod fra sæsonstart. Det var der ikke. Vi har undladt offensiv forstærkning i alt for mange sæsoner, så derfor får vi røvfuld nu, for truppen er ikke bedre. Det er kun resultater der tæller, så hvis CV ikke snart kommer i gang, kan vi meget let komme til at rode så langt nede i bunden, som åbenbart ingen vil se i øjnene. Det er så langt fra rettidig omhu.
 
Jeg elsker din ja-hat, men er der efterhånden nogen der kan huske, hvornår de 11 der spillede mod RFC har vundet en gældende kamp?

Med de modstandere vi har de næste tre kampe, kan jeg ikke se, hvordan vi kan undgå at ligge under nedrykningsstregen sammen med SIF, der virker helt tandløse.

Når de samme spillere ikke har vundet en kamp nogen efterhånden kan huske, skulle der have været nyt kampklart blod fra sæsonstart. Det var der ikke. Vi har undladt offensiv forstærkning i alt for mange sæsoner, så derfor får vi røvfuld nu, for truppen er ikke bedre. Det er kun resultater der tæller, så hvis CV ikke snart kommer i gang, kan vi meget let komme til at rode så langt nede i bunden, som åbenbart ingen vil se i øjnene. Det er så langt fra rettidig omhu.
Der er en måned tilbage af vindue. CV har sagt han vil handle til start-11.

De spillere vi sikkert helst vil have, vil ikke til AGF lige nu. Med en uge eller to tilbage af vindue vil de måske gerne.

Står vi 1. Sept. med 1 point og den samme trup som nu. Så er jeg virkelig overrasket.

Jeg tror alle alarmklokker bimler og bamler i AGF
 
Der er en måned tilbage af vindue. CV har sagt han vil handle til start-11.

De spillere vi sikkert helst vil have, vil ikke til AGF lige nu. Med en uge eller to tilbage af vindue vil de måske gerne.

Står vi 1. Sept. med 1 point og den samme trup som nu. Så er jeg virkelig overrasket.

Jeg tror alle alarmklokker bimler og bamler i AGF
Jeg er helt enig. Men jeg forstår ikke en pind af, at det først en nu, når man i den grad så skriften på væggen med en historisk dårlig nederlagsstime i sidste sæson. Man har holdt alt for meget og for længe på de penge, man fik ind på de store salg. De kom som lovet ikke ud at arbejde i nær tilstrækkelig grad, og dem der blev, blev brugt så jammerligt dårligt, så man tror det er løgn. Det må ledelsen tage på deres kappe.
 
Jeg er helt enig. Men jeg forstår ikke en pind af, at det først en nu, når man i den grad så skriften på væggen med en historisk dårlig nederlagsstime i sidste sæson. Man har holdt alt for meget og for længe på de penge, man fik ind på de store salg. De kom som lovet ikke ud at arbejde i nær tilstrækkelig grad, og dem der blev, blev brugt så jammerligt dårligt, så man tror det er løgn. Det må ledelsen tage på deres kappe.
Som sådan slet ikke uenig.

De sagde altså også tidligt, at de skulle bruges i hele klubben, herunder også akademiet
 

Latest posts

Back
Top