New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Shit hvor er Midtjylland bare et kedeligt hold. Alle de penge brugt på alle de dygtige spillere, og så spiller man det mest røvsyge fodbold. Og der er bare nul stemning på deres sjælløse lorte stadion. Hvor er det dog en ynkelig klub.
Klub? Du mener forhåbentlig kræmmermarked.

Jeg har endnu ikke set Tullberg for FCM, men der skal meget til at overbevise mig om, at han nogensinde bliver til mere end det bedste superligasalg nogensinde. Det er ikke en ros.
 
Last edited:
Shit hvor er Midtjylland bare et kedeligt hold. Alle de penge brugt på alle de dygtige spillere, og så spiller man det mest røvsyge fodbold. Og der er bare nul stemning på deres sjælløse lorte stadion. Hvor er det dog en ynkelig klub.
Jeg forstår ikke han spillestil mod et hold som Randers. Forstår spillervalg og spillestil hvis det var mod FCK eller BIF
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
Helt realistisk… vi ved at FCK og FCM bliver stærkere i foråret, hvor de kun skal fokusere på Superliga (ingen europæisk). Så det betyder nok 6-7 points forspring - mindst
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
Jeg har tænkt på det samme.
Jeg tror vi skal have et forspring på 7-10 point, før jeg vil sætte den så meget som i nærheden af 50%. Nok i virkeligheden 10 points forspring.

Det kommer ikke til at ske, men derfor kan man jo godt sidde og kigge drømmende ud i luften flere minutter i træk. :LOL:
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
Jeg tror ikke på, at vi bliver guldkandidater.

Men FCM har både FCK og Brøndby i de sidste 4 kampe i grundspillet. Altså de første 4 kampe efter nytår.

FCK har (sjovt nok) FCM og så FCN, der alt andet lige er mere sammenspillet der.

Brøndby har FCM af de store hold, men skal også et til smut Viborg. Samt Randers hjemme.

AGF har OB, Fredericia, Viborg og Vejle.

Så det er ikke usandsynligt, at AGF kan tage flere point end de nærmeste modstandere i de 4 kampe.

Derfor tror jeg vi taler 7-8 point ved nytår.
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
10 point er min umiddelbare mavefornemmelse.
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
Jeg er på hold med @Thomas K her. Vi skal have 7-8 point før det begynder at ligne noget.

Hvis det sker, tror jeg til gengæld klubben pludselig finder noget ekstraordinært til transfers.

Generelt tror jeg ikke rigtig på det. Truppen er stadig for smal og vi må snart ramme noget stolpe-ud. Spørgsmålet er hvad det gør ved mentaliteten og om hvedebrødsdagene slutter mens de andre læser vores spil. Men drømmen lever :love:
 
Jeg er på hold med @Thomas K her. Vi skal have 7-8 point før det begynder at ligne noget.

Hvis det sker, tror jeg til gengæld klubben pludselig finder noget ekstraordinært til transfers.

Generelt tror jeg ikke rigtig på det. Truppen er stadig for smal og vi må snart ramme noget stolpe-ud. Spørgsmålet er hvad det gør ved mentaliteten og om hvedebrødsdagene slutter mens de andre læser vores spil. Men drømmen lever :love:
Efter Silkeborgkampen er der en landsholdspause. Efter den har vi 4 kampe inden næste pause. Der hedder den Brøndby, FCN, FCM og Sønderjyske.

Får vi uafgjort i Brøndby og Herning. Så kan 5-6 point være fint.

Men ellers ligner dét den periode, der enten be- eller afkræfter vores rolle i top 3-4
 
Jeg ser de 23 point som godt på vej til top seks. Hverken mere eller mindre. Men det synes jeg også er aldeles godkendt.

Vi kan snakke guldchancer et godt stykke inde i foråret. Men jeg anser det for urealistisk. FCM og K er for stærke og vi har aldrig prøvet at spille med om guldet i nyere tid.

Men jeg synes det er fedt I andre drømmer. Bliv endelig ved. Bemærk også, at denne gang, modsat tidligere, har vi faktisk noget at have det i😊

Og så håber jeg egentlig bare jeg tager fejl og spillerne rydder bordet.
 
Jeg tumler med et nysgerrigt spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig et svar på fra forummets mere realistiske og konservative medlemmer. Det kommer her uden yderligere indpakning: Hvor mange point skal GF føre med ved vinterpausen, før vi er mere end 50% favoritter til at vinde guld?

Det er ikke ladet med værdi på nogen måde. Det er bare et nysgerrigt spørgsmål.
50% guldfavoritter ved vinterpausen?
Det er sindssygt meget.
Lige nu er vores odds på guld 5,75.
Og vi har et morderisk program indtil jul.

Jeg tænker stadig i bronzeduel mod Brøndby.
Med lidt held sølv, mens FCK tager the Double. Hvis vi ikke selv tager pokalen.
 
Jeg ser de 23 point som godt på vej til top seks. Hverken mere eller mindre. Men det synes jeg også er aldeles godkendt.

Vi kan snakke guldchancer et godt stykke inde i foråret. Men jeg anser det for urealistisk. FCM og K er for stærke og vi har aldrig prøvet at spille med om guldet i nyere tid.

Men jeg synes det er fedt I andre drømmer. Bliv endelig ved. Bemærk også, at denne gang, modsat tidligere, har vi faktisk noget at have det i😊

Og så håber jeg egentlig bare jeg tager fejl og spillerne rydder bordet.
Der er en stribe spillere der skal steppe op, hvis det skal være muligt. Det nytter f.eks. ikke noget at Sebastian Jørgensen ikke viser mere, Youssef Badji skal også hæve niveauet væsentligt, Jonas Jensen-Abbew har brug for at skille sig af med børnefejlene og så skal Rasmus Carstensen ikke være så svingende i præstationerne.

Derudover skal der være et regulært gennembrud hos minimum et af talenterne, hvor en spiller som Emmery eller Tchamche kan betragtes som banens bedste, i nogle kampe.

Endelig så skal truppen være tæt på skadesfri igennem hele sæsonen.

Der er brug for bredden i truppen, for at det skal kunne lade sig gøre, ellers går de faste startere kolde i slutningen af sæsonen, når det hele spidser til.

Men hvis dette sker, så kan AGF måske spille med om guldet, ellers er der for meget kvalitet i truppen hos FCK, FCM og Brøndby, til at det på nogen måde er realistisk.

Men hey, vildere ting er sket, og måske kommer det hele til at ske, fordi der er så meget positiv momentum lige nu, der kan trække de sidste med.
 

Latest posts

Back
Top