Jeg ser de 23 point som godt på vej til top seks. Hverken mere eller mindre. Men det synes jeg også er aldeles godkendt.
Vi kan snakke guldchancer et godt stykke inde i foråret. Men jeg anser det for urealistisk. FCM og K er for stærke og vi har aldrig prøvet at spille med om guldet i nyere tid.
Men jeg synes det er fedt I andre drømmer. Bliv endelig ved. Bemærk også, at denne gang, modsat tidligere, har vi faktisk noget at have det i
Og så håber jeg egentlig bare jeg tager fejl og spillerne rydder bordet.