Et mesterskab vil selvfølgelig være overraskende, set i i lyset af de budgetter tre andre klubber kører med. Men som du skriver, så har vi bygget op over årene og set mere og mere stabile ud. Derfor mener jeg ikke medaljer vil være overraskende og så kan alt vel ske.
Helt generelt virkede folk meget skeptiske inden sæsonstart og tog nærmest ikke de seneste sæsoner ind i regnestykket. Vi kom selvfølgelig også fra en lang stribe nederlag men forholdet til Uwe var kørt helt helt helt dødt og intet virkede. Holdningen ved sæsonstart var nærmest, at alle spillerne var ringe, den nye træner var ringe på forhånd og CV købte ikke de rigtige spillere. For nogen er det fortsat ind i seneste transfervindue men vi er da heldigvis stadig på 1 pladsen

Vi tænker nok altid der vil være mangler i truppen ellers vil jeg blive overasket.
Vi spiller da også noget af det bedste fodbold jeg kan huske og der er endda blevet spilletid, til flere yngre talenter i denne sæson

Vi spiller jo fodbold som er interessant at se på og er ikke bare knoldesparkere længere. Ender det med at glippe, tænker jeg stadig vi står et langt bedre sted end i sidste sæson og det er stærkt