New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 303
  • Views Views: Views 11K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Og lad nu være med at forsvare dem fordi de ikke har klubfarver på, det har andre fans fint kunnet have, og så kan disse sterioidepumpede nulbonner sgu også kunnet have dem på, men det ejer de sikkert ikke engang.

Udemærket noller og fordomsfuld kommentar det der. Det er alligevel under det niveau jeg forventede fra dig.

I øvrigt har AGFs officielle fanklub masser af gange taget gruppefotos gennem årene.

Udemærket noller og fordomsfuld kommentar det der. Det er alligevel under det niveau jeg forventede fra dig.

I øvrigt har AGFs officielle fanklub masser af gange taget gruppefotos gennem årene.
Ja, med masser af klubfarver på. Ikke hvor alle er klædt i sort tøj og med slørede ansigter og hvor de ligner nogle der har lyst til at smadre den næste person de ser, bare fordi vedkommende går i sandaler.

Det kan godt være jeg er fordomsfuld, men de der idioter gør sgu heller ikke ret meget for at udrydde de fordomme, som jeg - og helt sikkert også en masse andre - har om dem.

Men de er helt sikkert alle sammen ganske søde og rare, og hjælper gamle mennesker over gaden hver evig eneste dag. Helt sikkert.

Carstensen spiller HWB - så der er lige præcis 3 forsvarsspillere udtaget til 3 pladser, det ser ud til at de skal spille 90 minutter alle tre, og ikke må blive skadet.
Jønsson kan nok dække en af dem til nøds, men lidt spøjst hverken Storch eller Camara er udtaget når der er så få skadesfrie forsvarere.

View attachment 7575

Hvorfor har man ikke Camara og Grantzau med i truppen når der kun er 19 udtaget ud af 23 og begge er med i Polen?

Det virker altså mærkeligt hvis man har taget spillere med til Polen men ikke udtaget dem til bænken. Kan det være noget SOME der er gået galt eller røgslør?

Der er ikke noget opslag på facebook - tipsbladet har forsøgt at linke til et opslag men det ser ud til at være væk. På Instagram kan jeg se det ligger i en reel med mange andre billeder.

1785335697886.webp

Det kan da ikke passe, at man vælger en startopstilling og uden indskiftere til forsvaret. Det lyder tudetosset. Men vi ved nok mere når startelleveren offentliggøres. Er det en time før ligesom i Superligaen?

Hvad er problemet med at tage et gruppebillede med de drenge man er afsted med? Er der noget jeg har overset?
Intet. Jeg har dog aldrig haft behov for at sløre samtlige personer på et billede af mine venner. Hvorfor gør man egentlig det? Er det ikke bar et billede med gutterne? Hvorfor vil man skjule sig for det?

Intet. Jeg har dog aldrig haft behov for at sløre samtlige personer på et billede af mine venner. Hvorfor gør man egentlig det? Er det ikke bar et billede med gutterne? Hvorfor vil man skjule sig for det?

Måske er det bare endnu en ting vi ikke forstår, fordi de er ultras? Vi må jo huske på at det er dem som er de rigtige fans.

Selvfølgelig er der intet normalt ved det der taber billede. Slørede ansigter, ingen klub farver og generelt et wannabee hooligan look. Vi må ikke håbe de små pus løber ind i nogle polske hooligans.

De tre midterstoppere er nogle af de få som kan spille 90 min, så mon ikke de udgangspunktet får lov til det.
Hvor mange gange i AGF-karrieren har JJA spillet fuld tid?

... Lige nu sælger jeg gerne kampen for et smalt nederlag med nul skader og en Tingager, der er frisk til at æde Lyngby på lørdag ...

Måske er det bare endnu en ting vi ikke forstår, fordi de er ultras? Vi må jo huske på at det er dem som er de rigtige fans.

Selvfølgelig er der intet normalt ved det der taber billede. Slørede ansigter, ingen klub farver og generelt et wannabee hooligan look. Vi må ikke håbe de små pus løber ind i nogle polske hooligans.
Hvis vores polske vens beretning er sand, så er det jo blot nogle wannabe hooligans der alligevel ikke tør gennemføre deres plan når de får en indbydelse. Det er nemt nok at spille sej når politiet passer på at der ikke sker noget🤣

Hvor mange gange i AGF-karrieren har JJA spillet fuld tid?

... Lige nu sælger jeg gerne kampen for et smalt nederlag med nul skader og en Tingager, der er frisk til at æde Lyngby på lørdag ...
Få hvis nogen, men han er sjældent skiftet pga fysikken.

Og nej vores chancer er minimale, men det har været åbenlyst siden kampen i Randers.

Latest posts

Back